27.3.2012 :)

Oon päässy turvallisesti kotiin reissusta.Oon ollu tosi hyvällä tuulella koko ajan ja jotenki elämä on maistunu ihanalta.Alotin työt viime viikolla ja se on pikkasen ahistanu.Mun kesästä tulee näillä näkymin tylsä...en pääse oikeen mihinkään, mutta kaippa se siitä.Toivottavsti mun frendit ei silti unohda mua.Jääpähän kuitenkin aikaa kirjottaa yhtä juttua ;).Haluan lähtee mun ihanan eläinperheen kanssa SummerUppiin ja oikeestaan muuta "pakollista" en oikeestaan tarvi kesälle.Kyllähän mää ootan et pääsen Ouluun ja torinrantaan istumaan pussikaljalle :) ja aaaah...lakua pittää AINA Oulussa juua.Se on siellä ihan arasta :). Oon nyt päättäny myös sen, että alan pitämään tätä blogia silleen ihan kunnolla.Otan kuvia ja kirjotan enemmän tänne.Tästähän ei missään tapauksessa tuu mitään "tässä päivän asuni"-blogi vaan aion pitää tätä mun päiväkirjana...kirjottaa siitä mitä mun pään sisällä millonkin tuntuu.Määhän oon tunnetusti semmonen Aku Ankka että mulle sattuu ja tapahtuu, vaikka en edes haluais :). Tätä blogin ulkoasua tuun muuttamaan varmaan jossain vaiheessa kun tuntuu et tää on tylsä...kunhan löydän jonku semmosen tyypin joka ossais auttaa mua rakentaan tästä semmosen mun tyylisen :).Mutta nyt, kuppi kahavia ja sitten lenkille...kesäksi perse kuntoon-projekti ;)

Kommentit

Suositut tekstit