Terkkuja Balilta :)

Täällä sitä ollaan Balilla. Oon ollu täällä jo pari viikkoo ja on ollu ihanaa. Oon kyllä pettyny joihinki juttuihin,mutta suurimmaksi osaksi täällä on ollu siistiä. Huomenna alotan matkan kohti Suomee. Aamupäivällä ajattelin mennä vielä rannalle.....sitten pakkaamaan ja kohti lentokenttää. Ihanaa lähtä kotiin. En uskois et sanon tuon, mutta on oikeesti ihanaa lähtä kotiin. Mulla just alko kurkkukipukin niin on ilmeisesti aika jättää Bali :). Kokonaisuudessahan oon ollu reissussa 7viikkoa. On ollu ihan mieletöntä. Oon kirjottanu koko ajan,joka päivä päiväkirjaa ja ajatuksena oiskin et teen semmosen pitemmän jutun sit tänne tästä mun matkasta. Mut nyt...tää tyttö lähtee jalkahierontaan, viimesen kerran tällä reissulla :) . Nähhään Suomessa :)

Kommentit

Suositut tekstit