Uus kone !

Voi däääm. Mun läppäri vetelee viimesiään ja ootan et se räjähtää hetkellä millä hyvänsä. Pakko huomenna tallentaa mun kuvat ja videot johonki etten vaan hukkaa niitä forever. Tuo alla oleva postaus piti olla mun oma kuvaama video mut tää kone ei halunnu sitten ladata sitä ja siitä näkyy vaan tuo otsikko. Mut ehkä mää sen tänne saan jotenki ladattua,katotaan :)  Eipä siinä kukaan mitään menetä vaikkei sitä videoo näkiskään :).Huomenna yövuorossa voisin puhistaa tän koneen. Uus on jo tilattu ja tällä kertaa se on mäkki..pelottaa vähän opinko käyttään sitä, mutta eikaise niiiiiiin vaikee voi olla käyttää... :() ! Mulla on makaroonilaatikko uunissa(nyt on siis lauantai klo 23...mun pitäis olla baarissa eikä missään kotona essu päällä kokkaamassa:). Oi että mää nautin ku pääsen torstaina ottaan sihijuomaa. Suomalaisittain siis hukutan mun huolet ja murheet juomiseen ;). Ja mää pääsen Ouluun, mun lempparikaupunkiin. Kotiin.

Kommentit

  1. Mikä näitä läppäreitä vaivaa?!? Eilen oli sama operaatio itsellä, kaiken varalta. https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/p480x480/424785_10150611075718218_774178217_9098795_948761879_n.jpg Kävi meinaan näin. "HUPS".

    VastaaPoista
  2. Jep jep, mun kone täyttäis kesällä 2 vuotta ja on jo ihan käyttökelvoton...hidas, naksuttaa,kuuluu ihmeellisiä ääniä, kuumuu, akku on paska ja mainitsinko jo et hidas ... :)! Luin jostain tai katoin dokumentin siitä, että nykyään tehdään tahallaan huonolaatusia elektroniikkavälineitä et ihmiset saadaan ostamaan niitä enemmän ja enemmän, maksimissaan niiden käyttöikä on se 2 vuotta...ennen vanhaa kaikki tehtiin niin et ne kestäis mahdollisimman pitkään ..epäreilua mutta minkäs teet kun mää en ainakaan osaa itse tehdä tietokonetta ;)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit