Inspiksenpuute ja lomalta paluu väsymys...

Huoh, hiljaiseloa on täällä bloginkin puolella. Mutta oon ollut vaan niin väsynyt. Töissä on ihan järkyttävä kiire ja iltaisin en oikeen jaksa mitään. Tänään just mietin, että en edes muista millon viimeks oisin käyny salilla. Tai 10 kilometrin kävelylenkillä tai hölkkäilemässä ? Saan liikuntaa tällä hetkellä ainoastaan kun oon ulkona mun Herrasmieskoiran kanssa. Käyn toki sen kanssa 3-4 kertaa päivässä lenkillä, että sentään jotain liikuntaa :). 

En oo yksinkertasesti jaksanu ladata tänne edes kuvia mun kesälomalta. Oon kirjottanut muutaman luonnoksen mun reissuista, mutta mitään en oo saanu valmiiksi. Hyi mua. Jospa mää ens viikolla otan itseäni niskasta kiinni ja teen kaiken mikä on jäänyt tekemättä :)!Oon lähdössä pe aamuna matkalle ja kirjotan sitten lisää viikonlopun jälkeen :)

Oon seurannut Tuksun sekoiluja tässä kesän aikana ja en voi muuta todeta kuin huh huh! Miten se jaksaa? Olin siellä Tuksun paljastuskirjan julkaisubileissä ja oli kyl mukavaa. Sieltäkin on paljon kuvia ja oon saanut osalta ihmisistä luvan julkaista kuvia sieltä täällä mun blogissa. Taidettiin muuten soittaa sieltä bileistä itse kirjan päähenkilölle ja tämä päähenkilö ei kyllä millään tavalla ollut ystävällinen,kiva ja hyväsydäminen siinä puhelun aikana. Mutta onhan sen elämä perseestä. Alkoholiongelmainen ja sekakäyttäjä ja mikään sen unelma ei oo toteutunut viimesen parin vuoden aikana. Mutta onhan sillä varmasti paha olla, henkisesti & fyysisesti. Mää en käsitä miks sen vanhemmat ei hae sille pakkohoitopaikkaa? ...Mut se Tuksendaalista ja sen ongelmista. 

Mun on pakko kertoo yks juttu. Hain uutta työpaikkaa tuossa muutama viikko takaperin. Muistan vaan, että siinä ilmoituksessa oli mainittu et työ alkaa 12.8.2013. Ajattelin että sieltä tulee vaan kirje perässä "et kiitos hakemuksestasi ja plaa plaa". MUTTA mulle tuli puhelu eilen noin puol kuus illalla ja melkeen olin vastaamatta puheluun, koska inhoon lehtimyyjiä (anteeksi kauheesti kaikki lehtimyyjät). Vastasinpa kuitenkin ja puhelu koski tätä työpaikkaa. Mut oli valittu yli 200 hakemuksen joukosta haastatteluun. Ne aikoo haastatella 10 henkilöö ja mää oon siis yks niistä :) !!! Se haastattelu on huomenna ja oon ihan paniikissa. Munsta tuntuu, että oon ihan tyhmä aina noissa haastatteluissa. Oon yrittänyt miettiä mitä kaikkee haluan kertoo itsestäni. Ja mitä mää laitan päälle? Vaatekriisi!!!

Nyt mää lähen keittään teetä ja syön yhden pumpernikkelikeksin. Se keksi on huutanut mun nimee jo pari päivää tuolta keittiönpöydältä. Nyt mää syön sen suuhuni :)!

Mukavaa  tiistai-iltaa ja olkaa ihmisiksi :)

-Sarppa


Kommentit

Suositut tekstit