Keskiviikon höpinää :)


Voisko joku antaa mulle muutaman lisätunnin mun päivään ? Pysähdyin tuossa aamulla miettimään kun lähdin Herrasmieskoiran kanssa ulos, että mihin mää oikeen käytän aikaani ? Miks mun elämä on taas niin hektistä etten ehdi kissaa sanomaan :) ? Ok, työ vie paljon aikaa. Ainakin sen 8 tuntia päivästä. Oon onnellinen, että mulla on hyvä työpaikka ja ihanat työkaverit. Ja työpaikka on vielä kaiken lisäksi vakituinen, joten mulla ei oo mitään hätää. Palkkahan vois aina tietysti olla parempi :) ! Mut tuun kyllä toimeen. Jotenkin kaipaan nyt sellasia rauhallisia hetkiä, että ehtisin esim. lukemaan kirjaa, tekemään sellasta mun leikekirjaa (jota en oo täydentäny vuoteen !!!! ), näkemään kavereita (siis viikolla) ja esimerkiksi ehtisin uimaan !!! Mää en tiedä miten mää suunnittelisin mun kalenterin, että ehtisin tekeen kaikkee ?





Oon kyllä käynyt salilla, mutta se onkin ainoa asia minkä ehdin tekeen illalla. En tiiä mitä vitamiineja mun pitäis syödä ja kuinka paljon, että jaksaisin touhuta kaikkee. Mua harmittaa tosi paljon sekin, että en oo ehtinyt kirjotteleen edes tätä blogia. Mulle kun kirjoittaminen on jonkinlaista terapiaa. Mun päivät koostuu siitä, että herään noin klo 6-7 aikaan aamulla, lähden heti koiran kans ulos. Sitten juon pari kuppia kahvia ja puen (teen aamupesut :) ja lähden töihin. Oon töissä klo 8-10 välillä, riippuu minkälainen päivä tulossa. Oon töissä sen 8 tuntia ja tuun kotiin. Laitan koiralle ruoan ja lähden taas sen kans ulos. Yleensä sen jälkeen teen ruokaa. Istahdan alas ja selaan nettiä. Sitten yleensä lähden salille, käyn suihkussa kun tuun sieltä ja taas ulos koiran kans. Sitten onkin kello jo 21-22 ja on nukkumaanmenon aika. Pari candycrush (plaah, oon ihan koukussa siihen peliin...aaargh) erää ja sitten unta kaaliin. Ja seuraavana päivänä sama alusta. Ihan perseestä ! Mää haluan elää !!! 



Jotain siis pitäis keksiä. En voi elää elämääni näin. Haluaisin oman kämpän mitä laittaa. Tää mun vuokrakämppä on niin pieni, ettei tänne edes huvita laittaa mitään. Mun pitäis jaksaa käydä vaatekaappi läpi ja varata kirppispöytä. Inhoon kun kaapit pursuilee kaikkee turhaa. Mää en oo muuten kertonutkaan, että oon ostolakossa. En aio ostaa mitään vaatteita tai kenkiä 2 kk:n !!! Mää en ymmärrä kuinka mää oon taas repsahtanut siihen, että käyn jossain henkkamaukalla ja ostelen sieltä niitä riepuja kaapit täyteen. Ihan niinku en pärjäis noilla rievuilla mitä kaapeista & hyllyiltä & laatikoista löytyy. Enhän mää edes muista kaikkee mitä niissä on ! Nykyään kun käyn vaatekaupoissa niin toistelen vaan itselleni "sää et tarvi mitään" :) . Niin, että jos näätte mut keskittyneenä vaatekaupassa, enkä näe ja kuule mitään niin tiedätte, että mun päässä soi tuo mantra :) !

Tahtoisin niin vaihtaa kämppää johonkin isompaan ja kivempaan. Semmoseen missä on kunnon keittiö. Ja parveke ! Oon laittanutkin jo vvo:lle hakemuksen, mutta tuntien tämän Helsingin asuntotilanteen niin on varmaan turha kuvitella että sieltä mitään kuuluis :( !

Mut nyt mää otan ilosen asenteen tähän päivään kun sain vähän jurnuttaa täällä :) Tästä päivästä tulee vielä hyvä :) !

Ihanaa keskiviikkoa muruset !!!

p.s. Hopeatoffeekuvat johtuu siitä, että ne tekee COMEBACKIN kauppoihin ens kuussa !!! JEEEEE!!
Mun elämä on siltäosin pelastettu :) !!!

Kommentit

Suositut tekstit