Huomenna kampaajalle ! Apua !

Mulla on sellanen viha-rakkaussuhde kampaajiin. En oo löytänyt Helsingistä vielä sitä THE kampaajaa, johon olisin ihan täydellisen ihastunut ja todella tyytyväinen lopputulokseen. Ainakun meen kampaajalle niin mulla on suunnitelma, että mitä haluan mun reuhkalle tehtävän ja sitten kun tuun kampaajalta niin en ookkaan tyytyväinen. Kukaan ei tunnu ymmärtävän, että koska mun hiukset on paksut ja luonnonkiharat niin niitä on välillä tosi vaikee laittaa. Yritän aina kauheesti toitottaa, että mun hiuksia saa (ja pitää) ohentaa, jotta mää sit kykenen niitä myöhemmin laittamaan. Meen taas kokeilemaan onneani huomenna. Joka kerta toivon, että jospa nyt.... :)!

Mun suunnitelmana on saada helppohoitoiset ja helposti laitettavat hiukset. Oon katsellut Jennifer Anistonin hiuksia (siis ei niitä nykyisiä aika lyhyitä) ja oon miettinyt onko mulle vaikeeta saada samaa mallia mun hiuksiin ku sillä on ? Tiedän, että kampaajan kauhu on se, että asiakas tulee jonkun täysin erilaisen hiuslaadun omaavan tyypin kuvan kans ja pyytää tekemään samanlaisen. Tiedän, että Jenniferillä on oma luottokampaaja joka osaa käsitellä ne hiukset sen näköiseksi, että ne on aina huolettoman hyvin ja hyvännäköset. Mulla ei oo hiukset huolettoman hyvin edes kun yritän laittaa niitä. Mutta toivon taas, että kun kulutan sen 100 egeä taas kampaajalle, niin tosissani toivon, että olisin tyytyväinen lopputulokseen. Peukut pystyyn :) !

 

 

Ihanaa sunnuntaita :) !

Kommentit

Suositut tekstit