Joulukuuneka :)

Mukavaa joulukuun eka päivää kaikille :) !!!

Mites teillä on mennyt viikonloppu ? Mulla on mennyt hyvin. Perjantaina kävin salilla rehkimässä ja illan olin vaan kotona. Lauantaina kävin Kampin ostarilla hakemassa joulufiilistä, mutta sain oikeestaan vaan viduduksen :). Ihmisiä oli ihan hirveesti, kaikki töni ja sitten siellä oli vielä huutavia & rellestäviä teinejä. Mää kattelen niitä teinejä ja niiden ongelmia mun työssä niin en jaksais enää vapaa-ajalla niitä katsella :) (teinit on kyllä ihania). Lauantaina illalla mentiin kaveriporukan kans syömään La Famigliaan ja pizza oli hyvää, mutta palvelu paikassa oli vähän niin ja näin :(. Noh, mutta maha tuli täyteen ja kotiin päästyä uni tuli kyllä täyden mahan kans melkeen heti :).

Tänään kävin mun frendini Tanjan luona laitattaan taas kynnet. Nyt mulle tehtiin ihan tavallinen ranskalainen ja se on kyllä niin hyvännäkönen pitkästä aikaa :). Yritin myös metsästää sellasta pientä tekokuusta (100cm-130cm), mutta ei vielä napannut. Mulle on tullu pakkomielle laittaa kuusi mun pieneen olkkariin. Oon muutenkin ostanut pieniä joulujuttuja ja hakenut sellasta joulufiilistä. Ihanaa kyllä lähtee pohjoiseen jouluksi. Kaipaan niin lunta (en ois ikinä uskonut et sanon tuon ääneen). 

En oo muuten varmaan edes kertonut, että pääsin suorittaan sen ylemmän amk tutkinnon. Se alkaa mulla tammikuussa ja mulla on pari ennakkotehtävää jotka pitää tehdä ennen 13.1.2014. Mää varmaan teen tännekin juttuja niistä mun opiskeluista.

Tulin just leffasta, olin katsomassa sen uusimman Nälkäpelileffan. Nyt sitten oottelen sitä kolmatta leffaa...ne tietää mitä tarkotan jotka on nähnyt leffan ;).

Kävin myöskin tuossa herrasmieskoiran kanssa ulkona ja nyt ois tarkotuksena olla sohvalla perunana ja kattoo vähän aikaa telkkua ja sitten voiski painua pehkuihin :)

Hyvää yötä kun meet nukkumaan :)


Kommentit

Suositut tekstit