Peruukkipäisen kotkan kosto :)


Ihanaa, vielä yks päivä töitä ja sitten LOMA :) !!! Lähen heti pe aamuna kohti Oulua ja oon siellä sitten niin kauan ku huvittaa...mulla on töitä seuraavan kerran vasta 5.1.2014 joten iiiiik, ihana loma !!!!

Tää viikko on menny ihan humisten...nyt on jo keskiviikkoilta ja en tiiä miten ehdin huomenna pakata ja tehdä kaikki asiat, että voin hyvillä mielin lähtee sit pe aamuna pohjoseen??? Nooh, kai mää pistän vauhdin päälle huomenillalla.

Mun hyvä ystävä tuli eilen aamulla New Yorkista ja lähti sitten tänä aamuna Thaimaaseen. Ja tulee vasta tammikuun puolessa välissä takaisin. Voi että ois ihanaa itekkin lähtee. Mutta mulla ei oo nyt varaa :(. Mää oon ihan huipusti pystynyt säästämään nyt rahaa...en mitään miljoonia kuitenkaan :)...mut kuitenkin piiitkästä aikaa oon pystynyt säästämään ja se on kyllä maailman yks ihmeistä :). Käytiin eilen tyttöporukalla syömässä ja oli kyl ihanaa höpöttää tyttöjen juttuja pitkästä aikaa. Tuli mun ystävää jo valmiiksi ikävä kun ei olla ehditty puhumaan pitkään aikaan kunnolla. Mut onneks tammikuussa nähdään ja aion pitää sitten tyttöjen illan meille.

Nämä kenkien kuvat tässä on mun tilaamia kenkiä :). Tilasin nuo vaaleet Friis&Companyn kengät 41 ekellä ja ajattelin kokeilla Skechersin urheilukenkiä ensimmäistä kertaa. Olivat alennuksessa nekin...oisko olleet 59 ekeä kun lähtöhinta niillä oli ollut 119€. Onko kellään kokemuksia Skechersin kengistä, onko ne hyviä? Molemmat kenkäparit lähti Brandokselta.


 






 











Meni sitten Julia Tukiainenkin kuolemaan eilen. En halua puhua pahaa kuolleesta ihmisestä, mutta kyllähän Julian elämäntyyli vei mennessään. Viimeisimmät kuvat mitkä näin Juliasta marraskuussa, niin kyllä niistä paistoi se, että lähtö on lähellä. Ja jollain tavalla, ainakin minä, syytän Tuksua siitä, että veti siskoaan alemmas ja alemmas. Kaikki näki ettei Julia oo ollut pitkiin aikoihin kunnossa, mutta silti Tuksu vaan on ottanut siskonsa mukaan räkälöihin esiintymään ja juomaan. Kyllä siinä tilanteessa sen ois pitänyt olla ottamatta siskoaan mukaan, mutta minkäs teet kun itse Tuksu on samassa jamassa. Alkoholisti ja sekakäyttäjä. Kyllä se Tuksukin sinne mullan alle lähtee perässä, jos ei hae apua ongelmiinsa. Ja lopeta uskottelemasta itselleen, että elää glamourelämää. Juoppo se on. Ja sen näkee naamasta. Sen enempää tähän asiaan kantaa ottamatta....Lepää rauhassa Julia Tukiainen.

Eiks oo muuten hieno otsikko mulla tässä ja edellisessä postauksessa :) ? Kerron tässä joskus mistä ne tulee..ellei sitten joku jo tiedä :)?

Keskiviikkoiltaa kuomat :) !!!


Kommentit

Suositut tekstit