Jokaisessa meissä asuu pieni olkatoppaus :)

Terwe kaikille ! Kiire viikko takana ja mulla on yks frendi Oulusta käymässä niin ollaan viiletetty tukat putkella pari päivää. Huomenna sit rauhottuu kun mulla on työpäivä ja frendi lähtee takas Ouluun. Huomenna oon myös menossa kattoon Hobitin leffaan :) jee :)!!! 

Mulla on viikon ajalta jopa iphonekuvia , mutta en niitä vielä laita tänne :). Nimittäin tää on mun pikapostaus ja sellanen "nopeesti sanon moi kaikille"-postaus :). 

Kävin maanantaina siellä kampaajalla ja oon ihan tyytyväinen mun hiuksiin. Eihän nää tietenkään oo Jennifer Aniston hiukset mut melkein ;). Ei siis jäänyt kakanmaku suuhun tuosta kampaajakäynnistä.

Mulla on monta postausraakiletta tuolla "luonnos"-kansiossa ja aion ens viikolla ihan urakalla kirjottaa ne loppuun ja julkaista ne täällä :). (hyvä minä). Mulla on myös tulossa mielenkiintoinen postaus siitä mun tulevan opiskelujutskan ennakkotehtävästä. Mutta nyt....mää lähen suoristaan mun Jennifer Aa tukan ja pesen hampaat ja painun kauppaan hakeen jauhelihapiirakkaan raaka-aineita. 

Illalla luvassa tyttöjen kesken pipareitten ja torttujen leipomista. ja tietenki syyään sitä jauhelihapiirakkaa :). Reseptejä tulossa myös...ihania chililihapullia ja tietenki läsäytän myös tuon jauhelihapiirakan ohjeen tänne :).

Nyt sitten toivon lumisadetta tänne Helsinkiin. 


Kuva: http://pajunen.deviantart.com/art/Winter-in-the-City-189322210



Kommentit

Suositut tekstit