Äh kun on läski olo :(

Mua ärsyttää kun on niin turvonnut olo. En näytä kuitenkaan ihan vielä Tuksulta (thank god!), mutta mulle on kertynyt painoa lisää viimeisen puolen vuoden aikana. Luulen , että tää mun stressaava elämäntilanne on ollu osasyy tähän painonnousuun ja tietysti se, että oon syöny & juonu vähän mitä sattuu ja tietysti se, etten oo liikkunu niin paljon ku yleensä liikun. Oon nyt sitten päättäny ottaa itteeni niskasta kiinni(ja hei, nythän on maanantai...maanantaisin on hyvä alottaa uus elämä). Ajattelin nyt pari päivää juoda vaan Allevon suklaajuomaa ja sitten jos söis hieman, mutta kevyesti.Inhoon dieettejä enkä halua olla karppaaja,keventäjä tai kaalisopan syöjä (huh huh)...haluan syödä terveellisesti ja aion vastaisuudessakin pitää yhden herkkupäivän viikossa. Mutta ajattelin nyt vähän niinku "puhdistaa" mun elimistöä. Viikonloppuna tuli juotua siideriä,kuoharia, mariannee ja kalijaa ;) ja tuli syötyä pari clubburgeria(ah, mun lemppari hampurilainen), pizzaa, sipsejä ja karkkia.
On niin turvonnu olo et phyi :(.

Mulla on muutenkin pitäny kirjottaa laihuttamisesta,lihomisesta ja naisena olemisesta :). Mutta nyt en ehdi kun pitää joutua töihinkin.

Tänään kuitenkin alotan terveellisemmän elämän ja toivon, että tämä päätös kestää enemmän ku kaks päivää :)

Ihanaa maanantaita ja tulevaa viikkoa :)


EDIT: Menin töihin ja yks mun asiakkaista luuli että oon raskaana :) ettäjoo, kyllä nyt pieni lenkkeily ja pieni paastoaminen on poikaa ;)

Kommentit

Suositut tekstit