Hyvää huomenta.

En mää nyt tiiä onko tää nyt hyvä huomen tai hyvä päivä. Sain eilen puhelun mun äidiltä ja se kertoi mulle huonoja uutisia mun kummitädistä. En nyt ala tarkemmin selittämään mitä on tapahtunut, mutta takana mulla on huonosti nukuttu yö. Heräsin ekan kerran klo 02:58 ja luulin et mun pitää lähtee töihin. Väsytti ihan hulluna. Onneks tajusin että saan nukkua vielä kolme tuntia.

Kun saa tämmösiä huonoja uutisia niin taas sitä miettii elämän rajallisuutta ja sitä kuinka tärkeetä on pitää itsestään huolta. Ja kuinka tärkeetä on näyttää tärkeille ihmisille, että välittää. Ja kuinka tärkeetä on, että pystyis elämään sellasen elämän ettei sitten vanhana tarvi katua jos on jättänyt asioita tekemättä siksi että ei uskalla irrottautua vanhasta ja uudistua.

Mulla on kiire jo koulutuspäivään.Toivottavasti pysyn hereillä tän päivän.Tällä hetkellä ei oo kauheesti innostusta mihinkään koulutukseen, mutta pitää yrittää löytää positiivista poweria jostain, että jaksan tän päivän.

Toivottavasti teillä muilla on parempi päivä :)


Kommentit

Suositut tekstit