Tärkeä asia !

Mun on ihan pakko jakaa täällä linkki Kauppalehden sivulle, jossa kerrotaan suomalaisesta Lasinen lapsuus-hankkeen videosta. Itselleni tää aihe on läheinen kun työskentelen alalla jossa näen perheitä, joissa on käytetty alkoholia runsaalla kädellä ja miten se on vaikuttanut perhe-elämään,ihmissuhteisiin,lapsiin, aikuisiin jne.. Pitäis välillä kyllä pysähtyä miettimään tuota alkoholin vaikutusta, ihan niinku itseensäkin...miltä sitä näyttää kun kännissä tuolla kaduilla kulkee viikonloppusin(ei kylläkään joka vkloppu)? Pelle? Iloinen? Surullinen?


Kommentit

  1. Millä alalla työskentelet? Sulla on muuten kiva blogi, tykkään kovasti :>

    VastaaPoista
  2. Olen sosiaalialalla :) Kiitokset mukavista sanoista, oletkin ensimmäinen "ulkopuolinen" lukija mulle...tiedän että mun frendit lukee tätä (ja ehkä muutama semmoinen jota en tunne) mut ne mun frendit ei uskalla ilmoittautua mun lukijaksi ;) .Toivottavasti viihdyt mun seurassa, mää kirjotan tätä vähänniinku itselleni, mutta kiva kuulla jos se viihdyttää myös muita :) Ihanaa viikkoa sulle Tikkari :)!!!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit