Päivän mietteitä.

Viikonloppu meni ja billeet oli huiput.Meitä Oululaisia oli paljon ja meillä oli ihan mieletön meininki :) Lauantaina lipsahti juhlimisen puolelle kans, vaikka ei todellakaan ollu tarkotus ;)....extemporeeillat on kyl parhaita...hahhahhaa :)! Tänään töissä oli mukava päivä vaikka palelikin ihan hulluna(onko tuolla oikeesti jo syksy).Mun piti kauheesti olla ulkona tänään, seistä bussipysäkeillä ja liikkua paikasta toiseen.En kestä kun tulee talvi.En halua vielä kaivaa talvitakkia varastosta :(.

 Mulla on ollu tänään semmonen "kummallinen päivä".Mulla on pienestä asti ollu semmosia päiviä.En osaa selittää niitä.Ne vaan on jotenki kummallisia.Ne ei oo huonoja päiviä tai hyviä päiviä..ne on kummallisia päiviä :). Eiks ollu järkevästi ja selkeästi selitetty? Mää oon tänään taas miettiny pääni puhki mun elämää ja sitä, oonko tehny oikeita valintoja ja oonko valinnu oikean tien mun elämälle. Tää on niitä päiviä kun toivoo, että ois voittanu lotossa ja vois vaan ottaa lennon jollekkin saarelle ja työntää jalat hiekkaan ja vois vaan kattella pilviä taivaalla.Mutta ei, mun pitää orjailla ( =) ) ja raataa että saan kuukauden palkan (hah). Mut oikeesti, onneksi oon syntyny Suomeen.Ajatella, jos olisin syntyny vaikka Intiaan...ei ois näitä mahdollisuuksia nyt mitä mulla on...esimerkiksi se, että mulla on koulutus niin on jo iso juttu.Intiassa se ei ois ehkä mahdollista.

Nyt mää keitän lakritsiteetä ja alan lukeen kirjaa.Nauttikaa tästä maanantai illasta :)

Kommentit

Suositut tekstit