Ihanaa alkavaa viikkoa :)

Syksy. En oo koskaan ollut syksyihminen, mutta jotenkin tänä syksynä oon nauttinut kävelylenkeistä tuolla ulkona. Kynttilöitä en oo poltellut...mikä on kyllä ihme, koska oon semmonen kynttiläihminenki :). Ehkä näihin fiiliksiin vaikuttaa myös se, että tuolla ulkona on ollut lämmin. Ja vettä ei oo tullu ku esterin sieltä. 

Viime viikon 5:2 dieetin tulos on -700g. Eiks oo siistiä :)? Eli oon laihtunut nyt yhteensä 2,1 kg. Olin viikonloppuna possu ja söin pizzaa ja hampurilaista (mutta vain yhtenä päivänä). Tänään taas oon paastopäivällä. En aio antaa periksi ja miksi antaisin kun tää tuntuu jotenkin niin helpolta. Ajattelin aamupalaksi vetää fit feelgoodia ja kun kotiudun tänään töistä niin ajattelin syödä pinaattikeittoa. Ah, se on niin hyvää :)!


Mun on pitänyt kertoo niistä vuokra-asunnoista mitä oon käynyt kattoon. Eli se eka asunto, mitä hehkuttelin täällä niin se ei sitten ollutkaan hyvä. Tavallaan ihan samanlainen kämppä mikä mulla nyt on, mutta ihan pikkasen isompi. Ei ollu parveketta ja kylppäri tosi pieni. Olihan se tasoltaan parempi kuin tämä nykyinen, mutta en sitten lämmennyt sille...ja se oli kolmannessa kerroksessa eikä talossa ollu hissiä :). 

Perjantaina kävin kattoon vvo:n kämppää, mikä oli ihanan iso ja siinä oli iso parveke. MUTTA kämpässä oli ihan järkyttävät muovimatot ja muutenkaan siellä ei oltu tehty remonttia sitten 80-luvun. Oli vaan pakko ilmottaa että "ei kiitos". En halua enää muuttaa sellaseen asuntoon mihin en oo tyytyväinen. Haluan, että kämppä tuntuu kodilta.

Mää varmaan muuttaisin nyt heti Ouluun, jos sieltä sais vaan töitä. Siellä ei oo oikeen mitään sos.puolen paikkaa auki. Mua kyllä pidättelee täällä Helsingissä vakkarityö ja ehkä se alkava koulu (ylempi amk).
Mää inhoon tätä olotilaa, että mikään ei oo oikeen selvää. Töissä on ongelma..ei silleen että mulla ois ongelma jonkun/jonkin kanssa, vaan tämä lama vaikuttaa siellä. Voin avautua siitä tässä pian. Haluaisin muuttaa. Haluaisin vaihtaa alaa, mutta samalla oon kuitenkin hakenut lukemaan ylempää amk sos.alalle. Ota nyt taas tästä kaikesta selvää. Haluan muuttaa kivempaan asuntoon. 

Ihan niinku tää postaus ois nyt tällanen vali vali-postaus :). Ehkä se vähän onkin. Vaikka asiat mulla on kuitenkin ihan hyvin. Mää käyn tänään hakeen postista pari pakettia (ne kengät mitä en ois saanut tilata). Voisinpa sitten esitellä ne täällä ja leuhottaa :) :).

Ihanaa alkavaa viikkoa kamut ja murut :) !!!

Kommentit

Suositut tekstit