Mun ihan omat hullut päivät :)

Heti kärkeen pitää kertoo, että tällä viikolla 5:2 dieetti ei oo ollu menestys. Maanantain paastopäivä meni hyvin, mutta keskiviikon ei. Yritin pitää torstaina uudestaan paastopäivän, mutta ei sekään onnistunut. Ei ollu tarpeeksi vahvuutta olla laittamatta suuhun vähemmän ku 500kaloria. En syöny mitenkään hulluna tai epäterveellisesti, mutta yli 500kcal:a meni yli. Ajattelin sitten , että ens viikolla uudestaan. Ei saa lannistua pienestä takapakista :). Eli tältä viikolta ei oo näyttää ateriaesimerkkejä paastopäiviltä. Enkä oo uskaltanut käydä puntarilla.

Mulla on ollut ihan hulina viikko. Töistä saatiin ilouutisia. Meidän toimipiste sai rahoituksen ens vuodelle. Ollaan pieni intensiivisen perhetyönyksikkö ja meidän yksiköllä ei ollu vielä muutama viikko sitten rahotusta, mutta nyt on. Ihanan helpottavaa tehdä työtä kun tietää, että se jatkuu myös ens vuonna. Jos ei oltas saatu rahoitusta, meidät vakkarityöntekijät oltais siirretty vaan toisiin tehtäviin kentälle (esim. tekemään ihan normaalia perhetyötä...). Muutenkin töissä puhaltelee uudet tuulet, kun oon saamassa ehkä uuden työparin jne. 

Asuntoasiatkin alkaa loksahtelemaan (ehkä) paikalleen. Mulla on mahdollisuus saada työsuhdeasunto (aaah, helpotusta vuokraan...niissä on silleen ihan matala vuokra verrattuna Helsingin muihin vuokriin). Päätin, etten nyt hötkyile tuon asuntoasian kanssa, vaan otan ihan rauhallisesti. En kyllä nyt enää aktiivisesti etsi minkään vvo:n kautta enää asuntoa. En vielä kuitenkaan innostu liikaa asiasta, koska tuo ei oo varmaa. Sen tiedän, että oon päässyt työsuhdeasuntojonossa eteenpäin :). 



Kävin hulluilla päivillä Stokkalla ja huh huh. Ei mulla ollu mitään ostettavaa, mutta sellanen pieni lompakko ja huivi mulla sieltä tarttu mukaan. Siellä on kyllä ihan kreisimeininki ja ihmiset on ihan hulluja :).

Tuon alla näkyvän muovisen meikkitelineen tilasin Nellyltä. Mua ärsyttää kun mun meikit on pitkin poikin kylppäria ja aina oon ettimässä jotain tuotetta. Ja aina on siis joku hukassa. Tuo on näpsäkkä teline ja nyt on kaikki päivän aikana tarvittavat meikit yhdessä paikassa. Ostin vielä Granitista sellasen metallipurkin, mihin sain kaikki mun siveltimet. Näyttää taas hyvältä hetken aikaa tuo mun kylppäriosasto :).

Mun neiteilytakki tuli eilen ja se oli kyl hyvä päällä. Se ei kyl oo tosiaan mikään kauheen lämmin tai siis tarkotan et kovin pakkasella sen kans ei tarkene, mutta jos sinne väliin laittaa jotain lämmintä niin uskon et sen kans voi neiteillä tuolla kaupungilla :). Kuvaa tulee sitten kun saan sen päälleni ekan kerran. 


Tänä viikonloppuna oon ihan kiltisti. Eilen illalla (siis pe) pesin pyykkiä, kävin kuntosalilla, söin hyvää ruokaa ja aloin nukkumaan noin klo22 aikoihin :). Munsta on tullu mummo.

En oo muuten kertonutkaan, että Herrasmieskoira oli tehnyt "kakkakepposen" tuossa keskiviikkopäivänä. Herrasmieskoiraa oli yhtäkkiä kakattanut kesken päivän ja hän oli päättänyt kuorruttaa mun olohuoneen maton kakalla. Oli muuten mieletön haju jo käytävässä kun tulin kotiin. En tiiä mitä se oli syönyt, että maha oli mennyt niin kuralle. Herrasmieskoira on sisäsiisti ja tiiän ettei se tekis tollasta ellei sillä oo maha sekasin. Voi raukkaa. Ei sitten auttanut kun pestä koko matto. Ja siinä sitä olikin hommaa... ja Herrasmieskoiraraukka joutu syömään riisiä sitten, että maha tulis kuntoon (riisi ei oo Herrasmieskoiran herkkua....)

En oo vieläkään saanut aikaseksi hommata sitä kirppispöytää ja tämän päivän ainoa agenda on saada se aikaseksi. Aion pian lähtee ihan ratikalla käymään kirppis DOM:ssa ja varata sen pöydän. Mun on P-A-K-K-O saada se nyt varattua. 

Tänään illalla on varattuna pöytä Memphisistä ja mennään kaveriporukalla syömään 10eken hampurilaisia. CITY.FI järjestää aina "syö Helsinki kympillä"-viikot joka syksy ja viime syksynä oltais haluttu mennä syömään hawajilaisia burgereita, mutta ei oltu viisaita eikä tehty pöytävarausta niin eihän sitä mihinkän sillon päässyt sisälle. Nyt oltiin viisaita ja varattiin pöytä ja näin siis päästään syömään kympillä ruokaa :). Kannattaa katsoo tuolta city.fi sivuilta nuo paikat mistä saa kympillä ruokaa, siellä on ihan valinnanvaraa. Sitä en tiedä saako illaksi enää paikkavarausta, mutta aina kannattaa yrittää.

Nyt mää alan vääntään aamupalaa ja sitten sinne kirppikselle. Mua saa löydä vasaralla päähän jos en nyt hoida sitä kirppisasiaa :) !!!

Ihanaa lauantaita murut :) !!!

Kommentit

Suositut tekstit