Mun uus "neiteilytakki" :)

Ne jotka tuntee mut, tietää etten oo pukeutumistyyliltäni yhtään neiti. Eli mun päällä harvoin nähdään mekkoja ja korkkareita. Joskus mulle kuitenkin tulee sellainen ladymäinen fiilis ja sillon pitää saada laittaa vähän parempaa päälle. Mulle vaatteissa on tärkeintä laatu ja se miltä se tuntuu iholla. En voi ahtaa jalkojani kenkiin jotka ehkä näyttää hyvältä, mutta samalla jalat huutaa hoosiannaa. Tai en voi laittaa mekkoa päälle joka ahdistaa jo valmiiksi. Nellyllä on nyt ale lauantaihin asti. Takkeja -15% hintaan. Tilasin itselleni neiteilytakin. Jotkut ei ehkä näe tuossa takissa mitään neitiä, mutta mulle se on sitä :). Jokainen tyylillään, eikö niin ?





En tee yhteistyötä Nellyn kans eikä tämä ole mitään maksettua mainosta, mutta nyt kannattaa käydä kattoon ne takit läpi, jos on tarvetta uudelle takille.

Pääset sinne helposti vaikka TÄSTÄ


p.s. Mun ostolakko on ihan hävitty peli :)

Kommentit

Suositut tekstit