Sunnuntaifiilistelyä sohvan pohjalta :)

Heippa vaan! Näköjään tuo aika vaan menee ja vaikka oon miettinyt kirjoittavani tänne niin silti en oo saanut aikaseksi sitä. En oo oo mitään kummempaa touhunnut, vähän käynyt frendeillä ja sitten ollut vaan kotona. On oll ihanaa vaan lötköillä villasukissa,pierukalsareissa ja tukka pystyssä. Mitä nyt oon välillä vienyt Snadia ulos niin siinä on ollut mun ulkoilut. Oottelen tässä jo matkaani Ouluun, lähtö ois ens viikolla. Ihanaa nähdä kaikkia tuttuja,ystäviä ja vanhempia. Niin ja mun Mummia. Mun Mummi on 90 vuotias ja ihan rautaa :) Se on paljon nähnyt tässä maailmassa !

Tähän ajattelin sitten pläjäyttää kuvia viimeisen viikon ajalta. Kaikki kuvat on mun itse ottamia. Ja ympäri Helsinkiä oon kuvannut.

Yritän tässä saada jotain järkevääkin postausta aikaiseksi kunhan saan inspiraation kohdalleen :) !
Sunntaifiilistä kaikille :) !











Kommentit

Suositut tekstit