Maanantaiaamun mietteitä :)

Huih, istun tässä kahvikuppi kädessä ja äiskän tekemät villasukat jalassa viettämässä maanantaiaamua. Mun kämpässä on jotenkin kylmä(niin..kävin kokeileen pattereita ja ne oli kylmiä...piti sit vääntää ne päälle :) ). Tänne Helsinkiin on kyllä tullu talvi. Kävin aamulenkin koiruliinin kanssa ja ihan nenänpäätä & varpaita paleli. En kattonu pakkasmittaria mut kylmä oli. Sit lenkiltä tulin kuumaan suihkuun ja mun vessanlattia tulvi. En tiiä mikä tukos tuolla putkistossa on, mutta joku siellä on, koska oon laittanu kaks pulloo putkireiskaa ja se ei auta. Tää putkiongelma alko eilen aamulla ja plaah plaah, vähä niinkö ottaa päähän, mutta eikai se auta ku soittaa huoltomiehelle. Kai se tietää mitä pitää tehdä?

Mietin myös koko tätä vuotta ja voi kauhistus. Miten mää oon pysyny järjissäni (tietysti joku voi olla eri mieltä:) )..välillä on tuntunu et lakkaan hengittämästä kun tuntuu niin pahalta. Sydämeen on pistäny enemmän ku koskaan. Välillä oon miettiny et voiko tämmösestä "päästä yli"? Mut tässä mää oon, hengissä ja ainakin tänä aamuna hengittäminen ei oo käyny kipeää.

Tänään oon luvannu myös itselleni olla rehellinen.Aion uskaltaa tänään sanoa asioista sen mitä oikeasti ajattelen. Lupasin itselleni viime vuonna, että opettelen sanomaan asiat niinkuin niistä oikeasti ajattelen ja aina en oo onnistunut. Välillä sitä ei luota itseensä eikä ehkä usko itseensä, mutta siltikin pitäisi uskaltaa sanoa oma mielipiteensä. Tänään on se päivä kun taas uskon itseeni.

Ja tänään lupaan siivota vaatekaapin ku tuun töistä :).

Mukavaa maanantaita ihanat :) !!!




Kommentit

Suositut tekstit