Työpäivä sunnuntaina.

Mulla oli tänään työpäivä. Me tehdään aina välillä viikonloppusin töitä kun joskus asiakkailla on helpompi tavata viikonloppuna kuin viikolla millon kaikki on niin kiireisiä (vaikka mun mielestä tuo kiire on vaan oman pään sisällä oleva juttu....mihin täällä on kiire, valmiissa maailmassa?;) ).  Mun päivä on koostunut siitä että soittelin puheluita, kävin asiakkaan kanssa syömässä kiinalaisessa ja sitten menin vielä katsoon sen Robinin leffan asiakkaan kans. Sitten vielä hetken jutskailin sen "mun" nuoren kans ja sitten me molemmat hypättiin bussin ja lähdettiin kotiin.

Ja se Robinin leffa. Voi että, on se niin symppis tyyppi. Ja se oikeesti osaa laulaa. Mut en nyt tiedä oisko siitä ihan leffaa pitäny tehdä, mutta ainakin siellä leffateatterissa ne tytöt tykkäs siitä. Ja sit ne söpösti hihitteli siellä ja jossain välissä niillä oli kädet ilmassa ja ne laulo siellä. Mää kateellisena katoin niitä..."ei vaan mun nuoruudessa"...meillä oli vaan c-kasetit joista me kuunneltiin rahisevia biisejä(siis siinä vaiheessa kun kasettia oli kuunnellu paljon se saatto alkaa rahisemaan eli se oli kulunut se nauha...ihan vaan nuoremmille lukijoille tiedoksi :). Nii tai kuunneltiinhan me myös LP-levyjä. Niihin jos tuli naarmu niin ne ei enää soinu kunnolla. Myöhemmin sit tuli CD:t mut aluksi ne makso niin paljon ettei ainakaan mulla ollu sillon kauheesti varaa ostella cd:ä.

















Mun nuoruudessa oli myös New Kids On The Block ja Take That. Ne oli niiiin ihania. Mää olin kyllä enemmän NKOTB fani kuin Take That fani.Uskon kyllä, että fanitus on kaikilla nuorilla tytöillä samanlaista, mutta nykyään on vaan tytöillä helpompaa saada materiaalia fanittamastaan kohteesta. Kun on netti,kännykät,spotifyt jne. jne. Ennen ei ollu ku kasetit,lehdet ja music television (josta nauhotettiin vhs kasetille biisejä ). Mää muistan kun 14 vuotiaana lähdin Lontooseen ja sieltä löyty ihan hirveesti NKOTB fanikamaa...mää käytinkin varmaan suurimman osan mun budjetista niihin :). Sitten 15-16 vuotiaana löysinkin Guns n' Rosesin ja sillä tiellä edelleen ollaan. Rokki on mun juttu. Ja on räppikin. Oi niitä aikoja.




















Tässäpä teille sunnuntai-illan ratoksi vielä huippubiisi ;)






Kommentit

  1. Nyykkärit<3<3 :)vaikka nyt naurattaa eniten niin silti,oi niitä aikoja:)t.Kaabie:D

    VastaaPoista
  2. Niin tärkeä osa elämää ja nuoruutta,ainaki mulle,heh,mulla nyt meni hieman ehkä yli:D julisteita katossa:D kiitos laulusta,kuuntelen sen nyt yksin ku muut just lähti,aaah<3<3 ja sanat muistuu kyl:D ja määki rakastan sua hih:) KAABIE

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit