Moi.

Ihana hidas lauantaiaamu. Oon käynyt pienen mustan ja karvaisen kanssa jo aamulenkin ja nyt hörpin aamukahvia ja katselen telkkarista "arvostele mun illallinen Ruåtsissa". En tiiä, tykkään ihan hulluna noista ruokaohjelmista. Munsta on kiva löytää niistä ideoita mitä voin sitten kokeilla omassa keittiössä. Tänään aion tehdä jauhelihakeittoa :).

Mun frendit järjesti keskiviikkona pikkujoulut. Kävin niissä mutkan mut mulla oli itsenäisyyspäivänä töitä niin en voinu riehaantua :). Itsenäisyyspäivä tuli ja meni. Eilen olin kattomassa Jokerit-Kärpät lätkämatsia ja Kärpät meni häviämään vaikka huusinki suoraa huutoa siellä :D. Ja näin siellä yhtä mun entistä luokkakaveria, oltiin joskus vuonna kivi ja kanto samalla luokalla ja nyt sitten vaihdettiin numerot ja aiotaan nähdä tässä. Kivvaa.

Huomenna oon menossa kattomaan Robinin leffan :D. Voi tsiisus. (en varmaan muuten menis mutta mun yks asiakasnuori haluaa nähdä tuon leffan...joten lupasin viedä sen sinne...kai se menee siinä sivussa, pitää ostaa pussillinen karkkia ja nautiskella ...ja onhan se Robin kuitenki symppistyyppi..)

Tänään käyn vähän joululahjaostoksilla. Mun ihana kummityttö on hurahtanu angry birdseihin niin jotain niihin liittyvää ajattelin ostaa sille lahjaks. Sitte vois kattoo myös itselle kaikkia lahjoja ;).

Viettäkää mukava lauantai :)

Kommentit

Suositut tekstit