Maailmanloppu Oulussa !


Joulu tulla jollottaa, sanoo mun Mummi :) Terveisiä Oulusta. Täällä oon ja oottelen maailmanloppua. Eikös sen tänään pitäny tulla...tai siis voihan se vieläki tulla, onhan tässä päivää jäljellä ! :D ! Täällä on hirvee pakkanen, varmaan jotain -22 astetta. Vaikka mulla ois kuinka paljon vaatetta niin mua vaan palelee !!! Ja Snadia myös !!! Mun äiti ja isä osti sille tossut. Oon nauranu niin paljon niille, mutta toisen pienet tassut pitää pysyä lämpimänä :). Kuvia tulossa ( Snadia kyl hävettää ne tossut..voi raukkaa..). Tänään on vuorossa ystävien tapaamisia ja bändipalaveria. En oo muuten koskaan maininnu et oon yhdessä bändissä mukana. Siitäpä voisinki kirjottaa tässä joskus lisää. Mut nyt...juon kupin kahvia,käyn pikasuihkun ja lähden sit mun frendiä moikkaan. Isä lainaa autoa mulle...en edes tiiä osaanko enää ajaa autoa :) kun en oo kuukausiin ajanu (ennen mää omistin auton ja ajoin sitä joka päivä..mutta nyt kun asuu Helsingissä niin siellä ei tarvi semmosta). 

Yritän ottaa Oulu kuvia täällä (mulla on vaan iphone käytössä) :) ja teen oman postauksen Oulusta ! Oulu on ihana kaupunki <3 nbsp="nbsp" p="p">

Mukavaa maailmanloppua kaikille !!!

Kommentit

Suositut tekstit