@IKEA

Kävin eilen Ikeassa. Sain auton käyttöön niin heti piti päästä vähän ajeleen ja päädyin sitten tuonne "sisustuksen mekkaan". Mulla ei ollu mitään ostettavaa mut silti mulla meni 40 euroo tonne :( vaarallisia ja rahaa vieviä nuo ajelut :)! Olin liikenteessä yksin ja nautiskelin siitä että katselin rauhassa ja haaveilin siitä mun tulevasta unelmien kodista :). Mää olen kyllä sellainen sisustaja et tykkään enemmän käytetystä ja yleensä vielä sellaisista jotka on tehty kunnon materiaaleista. En oo mikään design tyyppi vaikka suomalaista designia ihailenkin. Mun mielestä suomalaiset suunnittelijat suunnittelee sellaisia jotenkin aidon rehellisiä juttuja!

Tuon yhden kuvan sinkityn hyllykön oisin ostanut mut sitä ei tietystikkään ollut enää hyllyssä. Se ois maksanut 9,95€. Nuo lasit on ihania...mutta niistä tulee ihan mieleen Marimekon "sukat makkaralla" lasit...hmmmm... ;)

Tänään lähden illalla Turkuun.Sain eilen kutsun yksiin televisio-ohjelman nauhoituksiin :) Siitä myöhemmin lisää :)!

















Kommentit

Suositut tekstit