Kaupungilla.

Piipahdin kaupungissa töitten jälkeen ja löysin muutaman ostettavaa jutun. Mullahan on tunnetusti sellanen juttu et en ikinä löydä alennuksista mitään vaan löydän aina niitä normihinnan tuotteita. Tuon takia en sit yleensä edes hingu alennusmyynteihin :) !


Mää en tavallaan ymmärrä tätä neon muotia (vaikka ne neonkeltaiset Vanssit haluankin)...mut hetki tätä muotiväriä on kestettävä ja sit se varmaan taas unohtuu muutamaksi vuodeksi kunnes taas joku keksii että nämä on taas muotia :)
Niinhän se vissiin menee nuilla muotimarkkinoilla (kirjoitan niinku muka tietäisin paljonki asiasta), heh!


Ostin itselle tommosen Pieces nahkalaukun (siis oikeeta nahkaa), tykkään nykyään tollasista pienistä simppeleistä laukuista. Väri on aivan ihanan mintunmakea. Sitten ostin Friis&Companyn NEONvärisen (mistä just äsken kirjotin....eihän mun pitäny tykätä noista neonväreistä :)) avainkaulanauhapussukkasysteemin. Tuo on täysin heräteostos, mutta kuvittelen pitäväni sitä(itseasiassa nyt pitää tunnustaa, että mulla on pakko olla kotiavain ja työpaikanavain tollasessa nauhassa, koska muuten ihan varmasti hukkaisin sen...on sen verran hömölö että hukkaisin oman päänki ellei se ois kiinni minussa,heh). Henkkamaukalta löysin tommosen "smoky" luomiväripaletin, jossa oli ihania ruskeita ja kullanvärisiä sävyjä, joilla voin sutia silmiäni kauniimmaksi (heh,again). Jo ohoh, tuo sormus, se muuten oli 3 ekulia Henkkamaukassa alennuksessa. Semmosta tänään :)

Mun pitää vielä erikseen kirjottaa semmonen juttu, että mulla on monesti ideoita,paljonkin, millaisia postauksia haluaisin tänne laittaa.Tänäänkin tein kasvisosekeittoa ja tarkotuksena oli julkaista hienojen kuvien avulla miten sitä herkkukeittoa tein, mutta....muistin ottaa sitten tasan yhden kuvan :) ja siitäkin kuvasta puuttuu osa raaka-aineista, kukaan ei varmasti halua nähdä kuvaa porkkanoista,sipulista ja veitsestä :). LUPAAN ja VANNON, että kun saan uuden kameran käyttööni niin teen parempia ja laadukkaampia postauksia. Vaikka kirjoitankin tätä ITSELLENI niin tiedän että siellä ruudun takana on lukijoita, muitakin kuin vaan mun ystäviä&kavereita (ootte ihania ystikset,pus pus) (ootte te muutkin lukijat ihania,pus pus) ja jotenkin voisin alkaa panostamaan nuihin kuviin ja teksteihin. Mulla kuitenkin välillä on niin kiire (mul on havaittavissa semmosta keskittymishäiriöö...) et en ehdi esim. käsittelemään kuvia vaan heitän ne vaan äkkiä tänne ja jne. niinpä siis ajattelin alkaa panostamaan tähän bloggailuun enemmän. Munstahan ei koskaan tuu sellasta et täällä olis pelkästään jotain "päivän asu" kuvia vaan aion edelleenkin kirjottaa mun elämästä ja fiiliksistä just sillain kun munsta tuntuu. Tiedän, että osa bloggaajista ei halua puhua yksityiselämästään, mää kyllä ymmärrän niitä joilla on päivässä tuhansia lukijoita, mutta itse olen ajatellut "paljastaa" elämäni juuri sellaisena kuin se on :). Mun elämä vaan on tällasta, nou kan duu ;) !

Ihanaa viikkoa ihanat :) !

Kommentit

Suositut tekstit