Vuosi 2012.

1. Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana?

Apua! En ehkä ystävä ystävää mutta muutama uus tuttavuus on löytynyt ja kaikki ne on huippukivoja :)

2. Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt?
Matkustin YKSIN Thaikkulandiaan & Balille ja nyt jälkeenpäin oon miettinyt et huih, miten mää uskalsin.

3. Oletko seurustellut tämän vuoden aikana?
Olen.

4. Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta?
Thaimaassa yks aamu klo6 aikaan tehty aamukävely rannalla ja siellä koetut ”ahaa” elämykset. Pääsin Balille, oon haaveillu siitä niin kauan ku muistan :)

5. Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana?
En.

6. Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana?
Olen.Paljonkin.Munsta on tullut uskaliaampi ja rohkeempi.Luotan itseeni ja omiin kykyihini entistä enemmän(vieläkin kyllä petrattavaa).Munsta on tullut negatiivisessa mielessä myös vähän ”kylmempi” (ja tuosta piirteestä voin luopua tänä vuonna).



7.Oletko lihonut?
Olen. Semmoset 5kiloa :).

8. Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana?
En.Kerran väittivät Prahan ovella että oon muka liian kännissä….pääsin silti sisään ;) ;) !

9. Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana?
En kai.

10. Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana?
En, mutta  vuonna 2013 aion ottaa.


11. Kuka oli paras uusi tuttavuus?
Voiko tämmöstä kysyä.Kun kaikki jotka tapasin vuonna 2012 oli parhaita.



12. Piditkö uudenvuodenlupauksesi?
Pidin.”Ole rehellinen itsellesi ja elä omaa eläämäsi”.

13. Synnyttikö kukaan läheisesi?
Jep.

14. Kuoliko kukaan läheisesi?
Jep.

15. Missä maissa kävit?
USA (Los Angeles ja San Fransisco),Thaimaa(Aika monessakin kaupungissa),Indonesia,Latvia,Liettua,Viro,Ruotsi…


16. Mitä haluaisit vuodelta 2013 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2012?.
Että mun elämä olis tasapainosta ja onnellista.Ei mitään vuoristorataa enää kiitos.

17. Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2012?
17.3. ja 23.7


18. Vuoden suurin saavutuksesi?
Kävin yksin ulkomailla 7viikkoa enkä kuollut eikä mua ryöstetty.


19. …ja suurin epäonnistuminen?
Avioero.Tarviiko sitä enempää selittää?



20. Kärsitkö vammoista?.
Tunnevammasta,tunnelukosta ja päässä viiraa aina sillon tällön :)

21. Mikä oli paras asia, jonka ostit?
Iphone ja MacPro


22. Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta?
B:n.

23. Kenen käyttäytyminen aiheutti ahdistusta?
B:n.

24. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi?
Matkustamiseen ja syömiseen : )


25. Mistä innostuit eniten?
Bali vei mun sydämen.Sinne on pakko päästä takas.

26. Vuoden 2012 ihmiset:
Katja,Ise,äiti,isä,B,Terhi,Minea,Zico,Pete,Emma,Maarit,Salla M ja J.

27. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi?
En osaa sanoa.Viime vuonna tähän aikaan olin surullinen tietyistä asioista ja tänään olen surullinen mutta ihan muista asioista.Ota tästä nyt sitten selvää.



28. Lihavampi vai laihempi?
Lihavat on lepposia :)

29. Rikkaampi vai köyhempi?
Köyhä ku kirkonrotta.

30. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän?
Olla onnellisempi.

31. …entä vähemmän?
Juopotella :)

32. Miten vietit joulun?
Rauhallisesti.

33. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi?
En voi kirjottaa sitä tähän.Vain mun sydän tietää.




34. Rakastuitko vuonna 2012?
No ainakin itseeni :)

35. Kuinka monta yhden illan juttua sinulla oli?
Ei yhtään.

36. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?
Kosto,putous,girls(netistä)

37. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?
En vihaa ketään.Paitsi yhtä noita-akkaa!

38. Mikä oli paras lukemasi kirja?
En oikeesti lukenut kauheesti viime vuonna. Vaikka oon kova lukemaan kirjoja. Thaimaassa luin ”poikani Kevin” ja monta enkunkielistä höpöhöpöromantiikkakirjaa. Ja taisin lukee kirjan ”snabba cash”. Nyt ois tarkotus käydä kirjastosta hakemassa Pohjois-Koreaan liittyviä kirjoja. Mua on aina kiehtonut tuo P-K kun se on niin kummallinen ja sairas maa.

39. …entä musiikillinen löytö
Ei oikeestaan mikään.Kuuntelin samaa mitä ennenkin.


40. Mitä halusit ja sait?
Halusin uudistusta mun elämään ja sitä todellakin sain.

41. Mitä halusit, muttet saanut?
Lottovoittoa :)

42. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?
Apua! Niitä oli niin monta: Hobitti, 007Skyfall, Savages, Magic Mike näin vaikka muutama mainitakseni.

43. Mitä teit syntymäpäivänäsi?
Kävin kattoon Juoppohullun päiväkirjan leffassa, söin hyvin ja join muutaman marianne drinkin :)

44. Ketä kaipasit?
Aika montaakin ihmistä ja aika montaakin asiaa.





45. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi?
Kai se oli sitten loppujen lopuksi ihan minä itse.

46. Oletko joutunut tappeluun?
En.

47. Oletko tehnyt mitään luvatonta vuoden aikana?
Pari ihan pientä juttua jotka ei onneks oo vaikuttanu kenenkään elämään mitenkään 

48. Oletko juonut ”perseitä”?
Olen.

49. Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin?
Siis jos tällä tarkotetaan vuotta 2012 niin en ole tehnyt, mutta jos tässä katsotaan koko elämää taaksepäin niin olen :)




Huippua päivää kaikille mussukoille :)

Kommentit

Suositut tekstit