Tuleva Annie Leibovitz :) ?

Oon halunnut pitkään jo uutta, PIENTÄ järjestelmäkameraa. Munsta on ihana kuvata tätä ympärillä pyörivää maailmaa, mutta mun iphone ei oo tarpeeksi hyvä ja mun Canonin järkkäri on jotenki niin iso ettei sitä jaksa kantaa aina mukana. Päätin, että kun nyt oon saanut maksetuksi mun läppärin niin seuraavaksi tilaan itselleni uuden kameran. Halusin siis pienen,hyvän ja helpon.Päädyin Olympuksen kameraan.En tiedä onko se hyvä ja helppo, mutta se tulee mulle ens viikolla ja sitten pääsen testaan sitä :). Eli myös täällä blogissa tulee kuvien taso nousemaan (heh heh!). Katotaanpa mitä saan aikaseksi. Tiiä vaikka munsta tulee uus Annie Leibovitz :) !!! Tavoitteet pitää aina laittaa korkeelle ja uskoo itseensä :) eikö :)?
























Kuva:Täältä

Kommentit

Suositut tekstit