Sunnuntai.

Nukuin ihanat,pitkät yöunet. Nyt oon reippaana töissä ja oon lähdössä Tropicarioon eli sellaseen matelijanäyttelypaikkaan. Voin kertoo et inhoon käärmeitä yli kaiken ja en oikeen tiedä miten kykenen olemaan siellä. Muutenhan en sinne todellakaan menis mut tää käynti liittyy työjuttuun. Joten jos munsta ei kuulu mitään päiviin niin joku kuristajakäärme on päässy irti ja kuristanut mut (apuaaaaaa) ! Miks mun pitää vielä pelotella itteeni ;)? Mulla on muuten mun uus olympuksenkamera käytössä ja yritän ottaa siellä kuvia ( jos siis uskallan olla siellä silmät auki) . Ois tulossa myös siihen sisustukseen liittyvää juttua ja paljon muutakin :)! Ja oon ottanut selvää siitä kollaasienteko ohjelmasta niin odotettavissa ois joku päivä joku hieno kollaasi :) näin sitä oppii ku yrittää :)! Ihanaa sunnuntaita ihanat :)!

Kommentit

Suositut tekstit