So I'll wait. Always.

Hellurei ja hellät tunteet :). Täällä sitä ollaan matkalla Kokkolaan ja tällä hetkellä pysähdyspaikkana on joku kyläpahanen :) Kahvia, vessattelua, hetki nettailua, Herrasmieskoira pissille ja matka jatkuu. Herrasmieskoira Snadi on nukkunut koko matkan eikä oo kovin seurallinen ;). Välillä se aina nostaa päätään ja katsoo mua et "joko ollaan perillä, ai ei olla, nooh jatkan unia". 

Ja miten tuo otsikko liittyy yhtään mihinkään niin tulin siihen tulokseen, että mun otsikot on maailman tylsimpiä ja siinä vaiheessa kun yrittää keksiä jotain järkevää niin (ainakin) mun pää lyö tyhjää. Hain googlesta hakusanalla english life quates niin tuo oli eka teksti mikä hyppäs mun silmille. Se oli sit siinä. 

Kokkolassa nään mun huippuhyvää frendiä, suunnitellaan tulevaa ja sunnuntaina sitten vietetään tämän mun frendin pojan ristiäisiä ja mää sain kunnian olla kummi ! Yritän saada aikaseksi Kokkola esittelyn (se mun Oulu esittelykin on kesken..se lojuu tuolla luonnos kansiossa ja odottaa hetkee et saan sen valmiiksi). 

Nämä kuvat tänään oon ihan itse ottanut ja muokkaillut puhelimen retrokuvankäsittelyllä. Oon ihan koukussa siihen. Voisin jokaisen kuvan käsitellä sillä ohjelmalla. 


Ja ai niin, oon lähössä Lontooseenkin. 11 päivää vielä. Siellä ois luvassa kaljottelua, shoppailua (ihan vähän) ja syömistä. Ja olemista. Tykkään tosi paljon Lontoosta. Oon ollu siellä monta kertaa. Tällä kertaa yöpymispaikka on Camdenissa :) ! Kevätkin tulee, oon siitä ihan varma. Tänään paisto aivan ihanasti aurinko ja tuli ihan fiilis.


Tuossa ylläolevassa kuvassa näytän ihan noita-akalta :) no enkö näytäkin :)???

Tää roskis sijaitsee Malmilla ja voin kertoo et sellanen "aulaemäntä" ihmetteli sit vähän et miks kummassa otan kuvan roskiksesta :). Mut munsta toi oli niin hieno et siitä oli pakko ottaa kuva. Nyt matka jatkuu. Huomiseen :) ! Ihanaa perjantaita ihanat :) !

Kommentit

Suositut tekstit