Detox Time ... Again !

Tilasin Yves Rocherilta Detox juomaa. Viime keväänä viimeksi Detoxailin ja mun mielestä tuo YR:n juoma oli/on hyvänmakusta ja varsin toimivaa :). Tällä kertaa en tilannut muuta kuin tuota juomaa, koska viime keväänä testasin tuohon sarjaan kuuluvan kuorinnan sekä geelivoiteen joiden pitäis tasottaa selluliittiä. Mää en oikeen usko noihin rasvoihin, mutta tuo juoma oikeesti "puhdisti" elimistöä (ja tais pudota pari kiloa painokin...nestettä, i know, mut silti). Tilasin heti kerralla kaks pulloo tuota ja aion juoda sitä nyt sitten 20 päivää :) !


Samalla tilasin Monoi öljyä kun edellinen loppu ja tuo on ihan huippua :) ! Laitan sitä joka paikkaan...hiuksiin, kasvoihin ja kuiviin jalkoihin...!!! Ihan huippua ja hyväntuoksusta. Tuosta tuoksusta mulla tulee mieleen Bali, en tiiä miks :) ! Lisäks mulle tuli tilaajalahjana huulikiilto ja tuollanen hopeinen koruboxi (on muuten tyylikäs). Tuon suihkusaippuan tilasin siksi että sain nuo kaks tilaajalahjaa :) ja on se ihan ok tuoksunen.



Detox juomaa ja sitä vartalokuorintaa & vartalogeeliä voi tilata TÄSTÄ ja tuota maailman ihaninta Monoi de Tahiti öljyä (& kuivaöljysuihketta) voi tilata TÄSTÄ

Oon muuten tänään liittynyt erään Helsinkiläisen kuntoiluklubin jäseneksi ja alan treenaan taas vuoden tauon jälkeen ihan kunnolla :) jeee ! Siitä kerron sitten myöhemmin :) !!! Maanantaina on eka personal trainer tapaaminen...jännittää kuinka paskassa kunnossa mää varmaan oon :( !!!

Nämä Yves Rocherin tuotteiden "mainostaminen" lähti ihan mun omasta tahdosta ja siitä, että ne on oikeesti hyviä tuotteita ! En tee yhteistyötä YR:n kanssa...vaikka voisin ihan hyvin tehdä :) !!!

Puhdistavaa viikkoa kaikille :) 

Kommentit

Suositut tekstit