Kynsijutskaa :)


Oon unohtanu kertoo mun kynsistä :). Kävin laittaan geelauksen mun omiin kynsiin joku kolme viikkoo sitten. Löysin tästä mun kodin läheltä sellasen ihanan Alexandra- kynsipaikan. Siellä työskentelee sellanen tosi symppis Majzik, joka on kotoisin Unkarista. Majzik on opiskellu keraamikoksi ja tehny niitä hommia kotimaassaan. Ja nyt siis asuu Suomessa ja tekee kynsiä. Majzik on opiskellu oikeesti kynsiteknikoksi ja osaa tehdä ihan mielettömiä kynsiä :). Mää oon tunnetusti tosi tylsä ja otin vaan tollasen tylsän ranskalaisen lakkauksen. Olin tosi tyytyväinen noihin kynsiin ja heti sitä on jotenki naisellisempi olo kun kynnet on kunnossa :). Majzik on tällä hetkellä käymässä kotimaassaan Unkarissa ja tulee huhtikuun alussa takasin ja tekee sitten taas kynsiä. Samalla muuten voi harjotella englannin puhumista kun käy Majzikin kynsipaikassa, hän ei tällä hetkellä puhu suomea, mutta opettelee kyllä kovasti :) ! TÄSTÄ pääsee Majzikin kynsisivuille. Kannattaa tsekata galleriaa, siellä on ihan mielettömiä taideteoksia :) !



Koska Majzik on Unkarissa niin mun piti käydä kynsihuollossa jossain muualla. Olin töissä ja googlettelin työpäivän jälkeen jotain lähellä olevaa kynsipaikkaa. Päädyin sellaiseen paikkaan kun California nails joka sijaitsee Hakaniemessä. Menin paikalle ja pääsin heti huollattaan kynsiä. Paikassa työskentelee thaimaalaisia tyttöjä jotka on mun mielestä ihania. Kauheen ilosia ja osaavat kyllä hommansa. Päätin oikeen "hurjastella" ja ottaa glitteriä kynsiin ;) ! Niistä tuli tuollaset. Ja huomasin, että nuita käsiä vois vaikka rasvata niin ne näyttäs vähä paremmalta :) Suosittelen myös tätä California Nailsia :) !

Mukavaa perjantaita :) ! Meillä on tänään työpaikan kaljottelu/kahvittelu hetki töitten jälkeen. Ollaan menossa Kallioon johonki kuppilaan :). Saas nähä miten mun käy :) ! Pitää olla kunnolla et kehtaa mennä maanantaina töihin :) !

Kommentit

Suositut tekstit