Eilinen VOF "oikeusmurha" ! Plaah !





                                                                                                  Kuva: iltasanomat.fi 


 Eilisessä Voice of Finland jaksossa nähtiin viimeiset batlet ja viimeisenä parina lauloi Maya ja Chrisu. Ja Chrisu pääsi jatkoon. Oon Michaelin kans TÄYSIN ERI MIELTÄ asiasta. Olin sillon Turussa, Logomossa tuossa eilen nähdyssä lähetyksessä mukana (siis nauhoituksissa) ja voin sanoa, että tuo Mayan ja Chrisun laulama biisi kuullosti livenä vielä paremmalta. Ne veti sen ihan täysillä ja yleisö oli ihan säikeenä mukana. Ilman, että studiojätkän (en tiiä millä muulla sitä jätkää vois sanoa joka pyytää yleisöä taputtaan ja nousemaan ylös jne.) piti tehdä mitään. Mullakin meni ihan kylmät väreet sillon. Ja vaikka Maya mun tuttu onkin niin kyllä voin silti rehellisesti sanoa että Mayan olisi pitänyt päästä jatkoon !!! Ihan jo äänen takia !!! 


Chrisu osaa laulaa, mutta mun mielestä se laulaa yksipuolisesti. Kävin kuunteleen tuon Chrisun laulua noin kuukausi sitten La Bonkissa ja sillonkin se laulo kovaa ja korkeelta (?). Maya on mun mielestä monipuolisempi ja Suomen laulutähtitaivaalta puuttuu Mayan tasoinen ääni. Kukaan muu ei mun  mielestä osaa laulaa niin hienosti kuin Maya !!! Multa loppu Voice of Finlandin katsominen tähän. En katsonut ohjelmaa viime vuonna (koska olin siellä reppureissussa) ja eipä tarvi katsoa tänäkään vuonna :) !!!


Tiedän jo nyt että VOF:n voittaa ihan varmasti joku uus AnnapuuChisuJennivartiainenKatriylander...semmonen jota on kuultu jo miljoonia kertoja ! Jos jotain hyvää voin kertoo, niin jo ensi esiintymisen jälkeen (siis tuon tammikuisen televisiossa esiintyminen jälkeen) Mayaa on pyydetty ihan hulluna keikoille ja se on mun mielestä hyvä :). Vielä kun Maya sais kunnon levytyssopparin niin oijoi !!! Ei oo helppoo tuo musamaailma, mutta vahvat pärjää :) !!! Et tämmöstä tänään.





Oon käynyt aamulla jo Bodypumpissa ja nyt täällä teen ihanaa lihapataa ja kohta Herrasmieskoiran kans pihalle, auringonpaisteeseen...ihanaa :) !
Tänään illalla vielä tapaamaan mun yhtä frendiä ja ehkä pari viinilasillista. Huomenna on työpäivä niin ei voi ihan hullaantua ;)


Ihanaa lauantaita :) !

Kommentit

Suositut tekstit