Maanantai ja uusi viikko !


Hyvää huomenta maailma! Viikonloppu takana ja siitä selvitty. Uusi viikko ja uujet kujjeet :) ! Tuossa viikonlopun tohinoissa oon myös ehtinyt miettimään elämää. Vuosi sitten olin Balilla miettimässä silloista elämääni. Muistan ne aamut kun kävelin rannalla ja katselin aamuaurinkoa, surffareita ja tein tähän astisen elämäni suurimpia päätöksiä. Munsta tuntuu ihan pahalle kun ajattelen niitä vuoden takaisia fiiliksiä. Oon jotenkin surullinen ja eilen nieleskelin kyyneleitä. Pitkästä aikaa. Mää huomaan, että aika vaan menee ja välillä vaan huomaan odottavani että asiat muuttuis hyväksi. Mun elämä tällä hetkellä on ihan hyvin. Ei mulla mitään suurta valittamisen aihetta ole, mutta jos oon ihan rehellinen niin en kyllä oo ihan täysin onnellinen.

Mun elämästä puuttu "se jokin". Mää en tiedä mitä tai mikä se on ? Mutta koska mulla on sisimmässä koko ajan tunne että jotain puuttuu niin silloin jotain puuttuu. Eikö? Mää oon päällisin puolin onnellinen mutta jokin tyhjä, ontto kohta mun sielussa on. Tää on inhottavaa. Haluaisin oikeesti olla siinä tilassa, että voin rehellisesti vaan sanoa, että kaikki on nyt hyvin.


Tiedän, että oon itse se joka tekee mun elämästä onnellisen. Mää oon ihan itse vastuussa omasta elämästä ja miten aikani täällä käytän. Kun olin aamulenkillä Herrasmieskoiran kans niin mää oikeen säpsähdin kaikkeen tähän ympärillä olevaan. Ihan ku olisin jossain kuplassa ja en löydä poispääsyä siitä. Antakaa joku neula ja puhkaskaa se kupla. Jooko ?


Kohta lähden töihin. Teen siellä kaikkee sellasta mitä mun pitää tehdä. Mitä nyt mun työhön kuuluu. Mietin siellä muiden ongelmallista elämää. Ja yritän löytää ratkaisuja muiden ongelmalliseen elämään. Tukea. Antaa parhaan mahdollisen tuen ja tiedon ja taidon mitä mulla on. Joskus mietin, että oisko helpompaa olla vaikka Siwan kassa. Siwan kassoissa ei oo mitään vikaa, mutta tiedän ettei se oo tarpeeksi haastavaa mulle. En pysty olemaan jos mulla ei oo haastetta. Niinku en pysty edes olemaan jos mulla ei oo jokin juttu odottamassa mua aina säännöllisin väliajoin :)

Oon varannut pääsiäiseksi matkan, ihan muutaman päivän matka. Ettei elämä olis niin tylsää. Ja oon parin viikon päästä lähdössä Ouluun. Ihanaa. Nään äitiä ja isää. Ja saan syödä niiden ruokia (äidin & iskän tekemä ruoka on niiiin hyvää). 

Oon tässä miettinyt myös, että pitäisköhän liittyä taas Lady Lineen ja alkaa treenata ihan kunnolla. Bodypumppia ja silleen :). 

Tämmösiä ajatuksia näin aamutuimaan. Kaikki maailman Jumalat, kuulkaa mua, antakaa mulle voimaa tähän viikkoon, kiitos :) !!!



Where there is desire
There is gonna be a flameWhere there is a flameSomeone's bound to get burnedBut just because it burnsDoesn't mean you're gonna dieYou've gotta get up and try try tryGotta get up and try try tryYou gotta get up and try try try



.....Ihanaa viikkoa kaikille :) !!!

Kommentit

Suositut tekstit