Kuka saa kirsikkasi, Ridge?

No huh huh mikä viikko takana. Töissä meni pitkään...iltaan asti, monena iltana. Olin ihan raato. Perjantaina iski flunssanpoikanen ja ajattelin etten nyt voi sairastua, koska on niin  paljon tekemistä. Keskiviikkona alkaa koulu ja mulla on ennakkotehtävä pikkasen kesken. Oon sitä vääntäny nyt viikonlopun. Laitan sen tänne(kin) näkyville kunhan se viimenen osio siitä on valmis.

Mun ihana ystävä tuli perjantaina reissusta kotiin ja oli kyl ihanaa nähdä piiitkästä aikaa. Aion viettää hänenkin kanssaan aikaa ... tyttöjen juoruiluiltaa ja semmosta :)! 

Nyt mää lähen kirppikselle katsomaan josko löytys jotain aarretta sieltä. Tuossa tunti sitten katselin Elloksen kuvastoa ja bongasin sieltä ihan mun tyylisen lattiavalaisimen, jonka sitten laitoinkin tilaukseen. En vaan voinut jättää sitä sinne. Tiiättekö, se on semmonen valaisin, että ois jääny kaiveleen ja viduddaan jos en ois tilannu sitä mun tulevaan, uuteen kotiin :) ! Tässä vielä kuva teille...ja linkki jos haluatte selailla muitakin lattiavalaisimia siellä. Mää oon Elloksen kantisasiakas ja sain tuosta valaisimesta -30% alennusta ja jotain ihan mageita keittiöpyyhkeitä päälle :).


Tästä valaisimesta on myös pöytämalli, mutta mulla on tarvetta tälle lattiavalaisimelle :)!

Eiks oo hieno :)???

Niin ja sitä linkkiä: Vesijohtolattiavalaisin

Pitäkää peukkuja et löydän kirppikseltä jonkun aarteen :)

p.s.Tämä ei ole maksettu mainos

pp.s Ihanaa sunnuntaita beibet :) !



Kommentit

Suositut tekstit