Vuoden 2014 ensimmäinen päivä !

Heipsansaa vaan kaikille! Ja ihanaa tulevaa vuotta ! Itse vietin loman suurimmaksi osaksi Oulussa ja oli ihanaa. Näin ihania ystäviä ja osa jäi näkemättä , koska en halunnut tartuttaa itseeni oksennustautia :(. Seuraavan kerran oon sunnitellut meneväni Ouluun helmikuussa. En jaksa oottaa :) !!!

Joulu meni rauhallisesti, syöden ja... syöden :) . Sain mukavia lahjoja ja ehkäpä niitä vilautan myös täällä. Olin ihan yllättynyt muutamasta. Joku oli ehkä käynyt lukemassa tätä mun blogia ja bongannut mun joulupukille lähettämäni lahjatoivelistan ;).

Mulla oli synttärit la 28.12 ja se meni matkustaessa Oulusta takas Helsinkiin. Vietin sitten sunnuntaina synttäreitä syöden pitsaa ja kävin leffassa. Uuden vuoden juhlintaan en lähtenyt mukaan, vaan otin ihan rauhallisesti. Päivällä käytiin kaveriporukalla taidemuseoissa (jes, kerrankin sain aikaiseksi mennä niihin) ja käytiin syömässä Hietalahden kauppahallissa ihan mielettömiä hampurilaisia. Slurps. Illan olin kotona ja rapsuttelin Herrasmieskoiraa, joka ei oikeen lämmennyt noille raketeille tuolla ulkona.

Tänään oon vaan laiskotellut, kattellu leffoja ja syöny itsetehtyä pitsaa ja itsetehtyä kasvissosekeittoa. Ulkona oon ollut just sen verran ku Herrasmieskoira on sitä vaatinut. 

Nyt kun loma on taas lusittu niin on aika palata ruotuun ja kirjottaa enemmän. Tai ainakin julkaista noita luonnoksia mitä tuonne mun luonnos-kansioon on kertynyt.

Toivon sinulle täksi vuodeksi 12 kuukautta Iloa,
52 viikkoa Rakkautta,
365 päivää Toteutuneita Toiveita,
8750 tuntia Ystävyyttä,
525600 minuuttia Auringonpaistetta
sekä 3153600 sekuntia Onnea!


-Sarppa

Kommentit

Suositut tekstit