Onko sateenkaaren päässä aarre ? Mulla on ainakin oma aarrekartta :)

Oon tehnyt aarrekarttoja tässä elämänvarrella aika monta. Oon viimesen 10 vuoden aikana tehnyt hieman erilaisempia aarrekarttoja kuin sillon lapsena tein :). 

Eli yksinkertaisuudessaan aarrekartan tekeminen on helppoa: kerää kuvia ja/tai lauseita jotka kuvastaa sun unelmia ja toiveita elämälle. Huomaat jossain vaiheessa, että oot varmasti saavuttanut jotain niistä toiveista :). Omaan aarrekarttaan kannattaa palata aina välillä ettei unohda mitä elämältään haluaa (varsinkin huonoina päivinä kannattaa muistuttaa itseään positiivisista asioista).

Tässä ois mun aarrekartta.Tässä ei edes oo kaikkee, mutta voin tietty lisäillä myöhemmin tähän lisää tai sitten teen ihan toisen aarrekartan. 

Haluan olla onnellinen. Joka päivä.

Tasapaino kaikkien asioiden kanssa.


Vapaus. Vapaus olla se kuka on. Vapaa kahleista. 


Päästä taas Balille. Haluan tuntea sen saman, hienon fiiliksen mikä mulla siellä oli viimeksi. Siellä olin vapaa.


Haluan New Yorkiin. Piste.


Haluan päästä Mexicoon, again, syömään sitä ihanaa mexicolaista ruokaa. Ja juomaan margaritoja :).


Sri Lanka. Sinne. 

Tämä kuva vois myös kuvastaa sitä, että haluan päästä tekemään vapaaehtoistyötä eläimien parissa


Haluan jaksaa opiskella aikataulussa sen mun ylemmän amk tutkinnon ja tehdä sen mahdollisimman hyvin.


Haluan löytää kodin. Sen ihanan Peppi Pitkätossun Huvikummun missä voin paistaa sunnuntaisin räiskäleitä. Ja järjestää elokuun pimeinä ja lämpiminä iltoina illanistujaisia kavereille.


En halua muuttua kyyniseksi ja negatiiviseksi aikuiseksi joka  tekee asioita "koska niin on tehtävä" tai "kaikki muutkin aikuiset tekee niin".


Haluan pysyä rehellisenä itselleni ja muille.


En halua menettää mun uskoa parempaan huomiseen. Haluan uskoa, että kaikella tällä on jokin merkitys miksi täällä ollaan


Mitä sun aarrekartta sisältäis ?

Rakkaudella: Sarppa

Kommentit

Suositut tekstit