Hyvä fiilis ja unelmia.

                
Huomenta! Kuulumisia hieman tekstin muodossa. Haaste menee hyvin. Takana kaks päivää (!) ja tänään alkaa kolmas päivä. Tuo video minkä postasin oli...öh...huono...mutta minkäs sille voi kun ei osaa vielä editoida sellaisia hienoja videoita, mutta jotenkin mua ei tuo edes haittaa. Opettelen ja kehityn :). Haasteessa mukavaa on helppo syöminen ja helpot treeniohjeet. Ei mitään ydinfysiikkaa siis. Ensimmäisenä päivänä söin aamupalan aika aikaisin, menin töihin ja huomasin klo 11, että nälkä oli karmea. Olin siis liian monta tuntia syömättä välissä. Eilen tein sitten niin, että otin aamupalan töihin mukaan ja söin sen siellä. Eilinen päivä menikin sen takia todella hyvin.

                   

Se on se rytmi, mikä pitää olla syömisissä. Tässä haasteessa helpottaa myös se, että mun päähän on iskostunut jo aiemmin se, että ruokarytmin pitää olla säännöllinen. Mun kompastuskivi on aina ja ikuisesti aamupala. Se mulla meinaa jäädä aina välistä. Tykkään juoda kahvia ja aamulla mulle ei maistu oikein ruoka. Mutta tuo, että ottaa aamupalan töihin ja syö sen heti kun aloittaa työt (näppärästi voi siinä samalla lukea sähköposteja) niin auttaa nälän tunteen pitämisessä sinne lounaalle asti.

Kun punnitsen noita ruokia niin mulle on tullut olo, että ihan kuin oisin tehnyt tätä aiemminkin :) Tässä elämässä, ilman tällaisia haasteita, aina välillä punnitsen mun ruokia..lähinnä kasviksia, että saan niitä tarpeeksi. Siinä on myös kompastuskivi...ihan liian vähän kasviksia ruokalautasella! Välillä iskee laiskuus ettei jaksa tehdä niitä vaikka tietää, että ne on elimistölle tärkeitä.

Tuohon Martinan haasteeseen ei kuulu Aloeveragel-juoman nauttiminen, mutta pidän sen mun ruokavaliossa. Sehän on terveellistä(ei lisäaineita vaan pelkkää Aloee) ja saan siitä C-vitaminiia! 

             

Aloitin jo eilen tekemään uutta videoo...kunhan höpöttelen (siinäkin) ja ajattelin tehdä siitä hieman kattavamman kuin tuosta eilisestä :). Ja päätin myös editoida sen paremmin (musiikkia ja tekstiä). Pitää varmaan kuluttaa enemmän aikaa siihen kuin puoli tuntia :D. Minähän en ole mikään jumppamaikka (vaikka liikuntaa oon koulussa opettanutkin) , mutta ajattelin et siihen videoon tulee jotain kevyttä liikuntaopastusta, millaisia kevyitä treenejä kannattaa tehdä. 

Mun otsikossa oli sana unelmia...en tiedä miksi sen siihen laitoin. Ehkä siksi, että olen tässä viime aikoina unelmoinut paljon. Päättänyt tehdä myös unelmista totta. (Mulle tuli työeläkeote ja se mitä tällä hetkellä tienaisin kuussa eläkettä on ihan naurettava...pakko siis alkaa tekemään unelmista totta, että eläkkeellä voi sitten rauhassa nautiskella mojitoa ja katsoa auringonlaskua jossain lämpimässä paikassa...)

Palaan tähän unelma-asiaan vielä. 

Se ois kettu-keskiviikko ja se on tähtipölyä täynnä..eiks joo :D!!!

 

Kommentit

Suositut tekstit