Kolmekymmentä kysymystä

Blogeissa on kiertänyt kolmekymmentä kysymystä ja munsta niitä on ollut mukava lukea muilta, niin ajattelin toteuttaa myös omani. Tässä siis kolmekymmentä kysymystä ja meikäläisen vastaukset niihin.

Avioliittoja: Toinen (ja viimeinen!) menossa. Ensimmäinen avioliitto sinetöitiin Las Vegasissa, The Little Wedding Chapelissa. Ei Vegasin tähtipöly kannatellut loppuelämää. Pakko mainita, että kun avioero oli täyttä totta, niin vannotin itselleni etten ikinä enää mene naimisiin. Ajattelin silloin, että elän vapaana ja matkustelen maailmalla enkä sitoudu mihinkään "normaaliin". 

Kihloissa: No tähänkin pitää vastata, että kaksi kertaa.

Lapsia: Yksi ihana Peppi. Mun ei pitänyt tehdä yhtään lasta, mutta Peppi on maailman paras asia maailmassa.

Lemmikkejä: Meille tuli cairnterrieri Tessu kun olin menossa ensimmäiselle luokalle ja Tessu elikin sitten meidän perheenjäsenenä 13 vuotta. Sen jälkeen on aina ollut koira (tai koiria), kultahamsterit (apua, en muista enää sen toisen hamsterin nimeä mikä mulla oli ala-asteella), Pauli oli mulla vuosina 2001-2003, mulla on myös ollut gerbiilit Tiku ja Taku. Rakas, herrasmies Snadi pitbull asusteli mun kanssa siihen asti kun Peppi syntyi. Tällä hetkellä ei siis yhtään lemmikkiä, mutta Peppi haaveilee koirasta...oon luvannut sille alkuun pupun tai marsun :). Sitten kun Peppi menee kouluun niin uskon, että meillä jokin eläin täällä asustelee.


Parin viinilasin jälkeen otettu vessaselfie :D

Leikkauksia: Multa on leikattu tyrä kun olin alle kouluikäinen. 

Tatuointeja: Kaksi. Carpe Diem-niskassa ja kiinalainen ystävä-tatska lapaluussa. Haluaisin mun puoleen selkään ison tatuoinnin...en ole vielä saanut aikaiseksi mennä suunnittelemaan selkätatskaa kenenkään kanssa, mutta kyllä se sinne tulee...viimeistään kun täytän 50vee :D!                 

                   

Lävistyksiä: Korvareiät.En oo koskaan ollut kiinnostunut lävistyksistä.

Muuttoja:Asuin elämäni ensimmäiset vuodet 11 vuoteen asti Oulussa, Puokkarilla. Sitten me muutettiin Koskelaan.Muistan sen ajan jotenkin vaikeena, koska mun parhaimmat ystävät jäi Puokkarille.Mutta muutossa oli myös hyviä puolia...löysin ystäviä molemmista paikoista ja  jotka ovat ystäviä vieläkin . Meillä on ollut vuodesta 2015 joka kesä luokkakokous Paulaharjun ala-asteen luokan kanssa!Siis ihan mahtavaa! Muuttoja on ollut sitten myöhemmässä elämässä muutama.Helsinkiin muutin mun avioeron jälkeen vuonna 2012.

Ottanut lopputilin:Olen todellakin ottanut.Kaksi kertaa. Molemmat tapaukset oli sellaisia, että olin nuori ja työnantajat täysin hyväksikäyttäjiä. Toisessa paikassa kusettivat mua palkassa ja toisessa paikassa paikan omistaja ei antanut pitää taukoja (olin paikassa 2 viikkoa ja otin loparit)!

Ollut saaressa: Olen ollut monessakin saaressa. Kotimaassa ja ulkomailla.

Autosi:Tällä hetkellä en omista autoa, mutta pakko kertoa mun ensimmäisestä omasta autosta. Se oli 70-luvun punainen Fiat 127 mustilla kilvillä. Sain sen mun isoveljeltä lahjaksi. Auto oli ollut meidän suvussa ihan tuolta 1972 vuodesta asti. Mun jälkeen auto myytiin oululaiselle autoharrastajalle ja auton voi vieläkin bongata Oulun vappuajelulta joka vuosi.

Ollut lentokoneessa:Olen ollut. Monta monituista kertaa. Inhoan kylläkin lentämistä yli kaiken.


                   

Onko joku itkenyt vuoksesi: on.

Ollut rakastunut: Olen ollut. Tälläkin hetkellä!

Ollut ambulanssissa: Olen, mutta en itse potilaana. Olen ollut kyydissä kun on viety läheistä sairaalaan.

Luistellut: Olen. Viime talvena ostin itselle uudet luistimet ja tarkoitus tänä talvena luistella Pepin kanssa.

Surfannut: Olen. Kerran Balilla. Päätin joskus kauan aikaa sitten, että en voi kuolla ennenkuin oon käynyt Balilla surffaamassa. 

Ollut risteilyllä: Olen. Joka kerta sieltä tulee takaisin huonovointisena...johtuukohan se laivan keinumisesta vai buffetin viinistä?

Ajanut moottoripyörällä: En, enkä aja. Mua pelottaa moottoripyörät.


                   

Ratsastanut hevosella: Olen joskus pienenä.Mun miehen sisko on heppawoman ja oon ajatellut hänen ohjauksessaan nousta taas ratsaille...kunhan tässä ehditään :)

Lähes kuollut: Alle kouluikäisenä olin juossut täysillä rannalta veteen ja mun isä oli pelastanut mut. Oli nostanut mut hiuksista ylös, koska olisin hukkunut siihen paikkaan jos hän ei ois niin tehnyt.

Ollut sairaalassa: Jep.Sairastuin 12 vuotiaana niin pahasti poskiontelotulehdukseen, että jouduin tippaan ja olin sairaalassa muutaman päivän. Multa punkteerattiin nenäontelot (yööök) ja kuulen sen ratinan vieläkin mun päässä kun ajattelen asiaa :(. Ja silloin kun tyrä leikattiin niin kai se sairaalassa tehtiin?

Suosikkihedelmä: Makea omena, päärynä,banaani

Aamu vai ilta: Illalla tapahtuu kaikki hauska. Mutta valitsen silti aamun, koska oon aamuvirkku. Kirjoitan esim. melkein kaikki nämä postaukset aamulla yleensä klo 05-06 aikaan :D. Mun aivot toimii jotenkin parhaiten aamulla. Töissäkin oon energisimmillään aamuisin ja teenkin silloin mielettömässä flowssa töitä.

Lempiväri: Musta on ylitse muiden. Tykkään myös petroolista, hailakasta mintusta, vaaleasta roosasta, ruohon vihreästä, harmaasta sen eri sävyissä. Tällä hetkellä viehättää myös rehellinen punainen ja beige.

Viimeisin puhelu: Mun entisen työkaverin kanssa puhuttiin tunti puhelimessa.

Viimeisin viesti: Mun ystävä laittoi whatsuppia kun suunniteltiin tätä iltaa....... :D

Kahvi tai tee: Kahvi.Cafe latte.Juon myös lakritsi- ja vihreääteetä

Kissa vai koira: Koira!

Paras vuodenaika: Kevät. Silloin kun aurinko jo lämmittää ja ilmassa on sellaista tietynlaista värinää.Se tunne kun saa talven jälkeen astella paljaalla asfaltilla ja haistella keväistä ilmaa.

Kommentit

Suositut tekstit