Onnellisia asioita tällä viikolla.

                   

Tällä viikolla on tapahtunut mukavia asioita mitkä on saanut mut hymyilemään. Tällä viikolla jotenkin kaikki on ollut paremmin. 

1. Meidän Peppi ilmoitti mulle yhtäkkiä, että tietää mikä hänestä tulee isona. "Äitiiii, nyt minä tiedän mikä munsta tulee isona. Hammaskeiju. Hammaskeijuuuu. (ja hyppi innostuneena sohvalla).Susta vois tulla isona hammaslääkäri."

2. Kävely metsässä, joka saa mut rauhoittamaan aina. Välillä kaipaan niin paljon esim. Lapin luontoa (ja hiljaisuutta), että tässä on varmaan pakko suunnitella matka sinne. Oli ihana tallustella metsässä ja huomata, että luonto saa syksyn värejä.

                     

3. Oman miehen kanssa on ollut mukavaa. Meidän kahden välinen huumori saa aina hyvälle mielelle. Hymyilyttää myös se, että keksitään aina uusia tapoja puhua joistain aikuisten asioista sillä tavalla ettei Peppi niistä ymmärrä. Välillä puhutaan englantia ja välillä puhutaan vaikka siivoamisesta joka ei tarkoita siivoamista vaan jotain ihan muuta. Jännä, että meidän salakieli on sellaista, että heti tietää mistä toinen puhuu...jos joku sivullinen kuuntelisi meidän juttuja niin voi olla, että meidän jutut kuullostaisi täysin järjettömiltä. 

4. Aamulla herätessä on ollut hyvä ja energinen fiilis, joka on jatkunut koko päivän, joka päivä. Ihanaa!

5. Sain päähäni hakea yhteen kouluun, joka ei millään tavalla liity tähän alaan missä nyt työskentelen. Ajattelin, että kerrankos se kirpaisee. Jos nyt vahingossa niin kävisi, että koulun ovet aukeaisivat mulle, niin sitten pitäisi hieman suunnitella uusiksi seuraavat pari vuotta. Teen tässä juuri ennakkotehtäviä kouluun ja jännitystä on ilmassa.

                   

6. Olen ollut  työpaikan järjestämässä esimieskoulutuksessa ja on tullut tunne, että olen tehnyt asioita oikein ja hyvin. Munsta on pikkuhiljaa kehkeytymässä hyvä esimies. Jotkin asiat osaan todella hyvin ja jotkin asiat kaipaa hiomista. Näin sitä siis vanha koira oppii uusia temppuja kun vaan harjoittelee :).

7. Mun mies heitti mulle liikeidean, jonka sen mielestä mun kannattais toteuttaa. Idea on niin hyvä, että eilen pyöriteltiin sitä ideaa vielä kahdestaan ja jätettiin hautumaan ajatuksiin. Ihanaa huomata, että oma mies tietää missä olen hyvä ja kannustaa tekemään asioita mitkä tuntuu munsta hyvältä. Ideaa ei todellakaan haudata vaan se saa nyt elää tuossa rinnalla hetken ja katsotaan mitä sitten tapahtuu.

                   

8. Tein itselle viikon alussa aarrekartan ja laitoin sen näkyvälle paikalle, että näen sen koko ajan. Ajattelin viedä sen mun työhuoneen seinälle, koska siellähän sitä vietetään suurin osa ajasta päivässä. Aarrekartassa on pieniä ja isoja onnellisia asioita, joita haluan elämältä. Tästä aarrekartta menetelmästä oon ajatellut tännekin jakaa pienen postauksen.

                   

9. Viikonloppuna pääsen Forever Living tilaisuuteen Finlandia talolle. Näen hyviä tyyppejä ja saan nukkua la-su välisen yön ystävän kanssa hotellissa. Aaah, ihanat hotellin pehmeät lakanat, kiireetön aamupala ja varmasti opin viikonlopun aikana taas paljon alasta.

                   

10. Koko viikon on ollut hyvä olo. Se jos mikä on ollut parasta. Pari pientä hankalaa asiaa on osunut eteen, mutta ne ei ole lannistaneet mua vaan olen tyynenrauhallisesti hoitanut asiat kuntoon (tämä liittyy töihin). Tätä tasapainoa haluan nyt vaalia ja nauttia tästä olosta mikä mulla nyt on.

Ihanaa viikonloppua ystävät ja kaverit ja tuntemattomat. Toivon teille kaikkea hyvää!

Kommentit

Suositut tekstit