Pim.Täällä taas:)

Hahaa.On ollu kiire.Töissä ja kotona.Kiire on kyllä mun mielestä ihan keksitty juttu.Ei mulla oikeesti oo ollu kiire mihinkään :) Kunhan nyt vaan oon haalinu hommia itselle enkä tajunnu et en ehdi ihan NÄÄÄIN paljon tehdä :). Eilen kuitenkin mun esimies ilmotti et, "sul on sitten myös torstai vapaapäivä kun sul on noita ylityötunteja" :) :) jes sanon minä. Eli vielä tänään lyhyt päivä töissä ja sit ois to-su vapaata. Ihanaa !!! Mulle tulee mun frendi Oulusta kylään ja aiotaan rentoilla koko viikonloppu. Käydään varmaan baarissa ja ajattelin näyttää Helsingin ihmeitä sille :) (esim. Itäkeskuksen, Kontulan ostarin ..ja...haahaaa...no en nyt sentään).

Nyt meikkiä naamaan ja töihin. Mun on pakko linkittää tuo alla oleva biisi. Se soi koko helekatin päivän eilen mun päässä. Ja nyt sitten varmaan soi tänäänkin. Tai sit mää en kuuntele sitä, linkitän sen vaan tänne :)



Kommentit

Suositut tekstit