Ruokatunnin voi käyttää miten itsestä tuntuu :)

Oisin ostanut tuon alla olevan rottinkiyöpöydän, mutta joku oli ehtinyt ostaa sen kun 5 minuutin mietiskelyn jälkeen päätin että haluan sen :( nopeat syövät hitaat!
Tän paidan oli joku ihan itse tehnyt.Oli selvästi villaa. Jätin sen kuitenkin muiden ostettavaksi.
Nämä harmaat farkut lähti mun mukaan :) 5 ekee :)
Ihana hippihame :)
Magee vanha matkalaukku...55ekee on mun mielestä kuitenki ihan liikaa vaikka magee onkin :)
Hienot ;) ..tai no...
Tää takki oli ihan jees ja hintaa oli muistaakseni 12 ekee. Vilan takki ja ihana kuosi, mutta en osta mitään turhaa joten jätin tän ihanuuden jollekin muulle löydettäväksi :)
Ihana vaalee sohva. Jos mulla ois isompi kämppä niin tää ois harkinnassa mun sohvaksi :)


 Guns n Rosesin paita melkeen lähti ostoskassiin, mutta tulin järkiini ....

 Tää sininen hippipussukka lähti mun mukaan...aivan ihana <3>



Melkeen ostin tän hippipusakan mut se oli ihan liian iso.10ekee...käykää joku hakeen se :)


Kommentit

Suositut tekstit