Vinkki vinkkinen

Mää en oo mikään yletön muoti- ihminen. Mun oma pukeutumistyyli on sekoitus rentoa skeittityttöä ja rokkaavaa rokkityttöä. Rakastan kaikkee hopeista ja metallia. Semmosta kulutettua. Mua ei kiinnosta LV, Dior, YSL jne. Mua ei tavallaan kiinnosta merkit, mutta jotenkin vahingossa ajaudun Dieselin ja Selected Femmen osastoille vaatekaupassa. Rakastan myös DC:n, Volcomin ja Cheap Mondayn vaatteita. Mua kiinnostaa vaatteessa myös se mistä se on tehty. Mua ei haittaa jos vaate maksaa vähän enemmän kuin esim. gina tricotin "villatakki" jos siinä vaan on oikeesti sitä villaa. En ostele vaatteita paljon. Mun mielestä semmonen mieletön kulutushysteria on ihan tyhmää. Miks pitää ostaa joka viikko joku uus GT:n tai Henkkamaukan tai Cubuksen rätti, jota sit pidät pari kertaa ja sit sen voikin laittaa kiertoon?

Rakastan myös kirppareita. Sillon kun asuin muualla niin kävin viikottain kirppiksillä ja nyt kun asun Helsingissä niin se on jotenkin jäänyt!!! Vaikka täällä varmasti ois kirppiksiä mitä koluta. Kirppiksiltä mää oon tehny ihan mielettömiä löytöjä, ehkä just ne parhaimmat.

Olin tuossa yks päivä kirjakaupassa ja törmäsin tommoseen Outi Pyyn "Trashion"-kirjaan ja selailin sitä ja kirja vaikutti mielenkiintoselta. Voisin jopa harkita, että ostan sen :). Illalla kun selailin sitten blogeja niin aika monessa blogissa oli mainittu tuosta kirjasta. Eli olen nyt niinkuin vahingossa "in" jutuissa mukana ;) Hahaa :)

Eli tässäpä sitten mainostan Outin kirjaa ja ihan ilmaiseksi :)Mut siis oikeesti, kirja oli ihanasti kuvitettu ja muutenkin mielenkiintoinen, kannattaa käydä tsekkaamassa.


Kommentit

Suositut tekstit