101 asiaa mitkä kannattaa tehdä ennen kuolemaa...

Oon aina ollu luonteeltani utelias...utelias tutustumaan uusiin ihmisiin, maapallon muihin maihin & kulttuureihin, yleensäkin oon aina kaivannu mun elämään "jotain"...sellasta kipinää, että jaksaa eteenpäin. Mulla yleensä on jokin päämäärä mitä kohti kuljen, se voi olla vaikka ihan vaan joku viikonloppuna tapahtuva pieni matka..kunhan vaan mulla on "jotain". Sain muutama vuosi sitten lahjaksi sellasen kirjan, jossa on 101 asiaa mitkä kannattaa tehdä ennen kuolemaa. Se kirja sisältää ihan hullujakin ideoita esim. pitäis käydä testaan kaikki maailman greiseimmät vuoristoradat (yks oli muistaakseni Japanissa)...eli en todellakaan aio toteuttaa :) mulle riittää Lintsin vuoristorata, siinä on mulle ihan tarpeeksi kestämistä :). Mutta se kirja sai mut ajattelemaan....ei niinkään sitä, että pitäis tehdä ihan hurjia juttuja että ois onnellinen vaan se sai mut ajattelemaan ihan mun omaa pientä elämääni. Mitkä kaikki asiat sais mut onnelliseksi. Tajusin, että oon eläny nyt aika kauan sellasta elämää, että odotan "jotain" tapahtuvaksi. Tai että joku tulis ja heilauttaus taikasauvaa ja kaikki ois hyvin. Tajusin, että oon taas kohdassa, missä mun pitää ihan itse päättää mihin lähden kulkemaan. Se kohta, joka pelottaa, mutta se on vaan pakko tehdä. Oon nyt valmis. Oon henkisesti (ja varmaan vähän fyysisestikin) valmistautunu tähän parin vuoden ajan. Tiiän  ketkä on mun ystäviä, tiiän kelle/keille mää voin soittaa kun vituttaa ja pelottaa. Ja saan niitä lohduttavia sanoja, että mää kyllä pärjään. Niinku mää pärjäänkin.

Ajattelin, että poltan sen 101 asiaa mitkä kannattaa tehdä ennen kuolemaa-kirjan....ja alotan tekemään ihan oman kirjan. Teen 101 asiaa jotka saa mut onnelliseksi, teen semmosia asioita että mun silmistä paistaa tyytyväisyys, oon oma hölmö itteni ja teen semmosia asioita että voi nauraa oikeen perseestä asti :)

Tässä menee vielä hetki ennenku sanon mitään ääneen asiasta. Mutta helpotti paljon kirjottaa se näin :).

Tähän voisinkin osuvasti kaivaa netin kätköistä yhden kuvan, joka vois olla aika sopiva tähän tilanteeseen :)


"To lose balance sometimes for love is part of living a balanced life"




Kommentit

Suositut tekstit