Onnenhippu 2

Ehtiiköhän mun rairuohot pääsiäiseksi :)? Tuo ohra kasvaa mut rairuohoista ei näy merkkiäkään :)t.viherpeukalo
Eiks oo ihanaa tuo kevät...nää on kuvattu meidän pihasta.Meidän takapiha on kokonaan etelän suuntaan niin meille tulee aina nopeesti kevät kun aurinko vähän paistaa :)



 

Mun "vauva" :D



Oon varmaan aina sydämeltäni kaupunkilaistyttö vaikka maalla asunkin. Rakastan asvalttia. Se uunituoreen asvaltin tuoksu, aaah :)

Mullahan ois ollu enemmänki kuvia, mutta tää mun pas*ka läppäri alko taas v**tuileen.Mutta emme anna sen häiritä. Mää olen nauttinu tänään tuosta auringosta mikä on mollottanu taivaalla ja lämmittäny. Ja sulattanu lumia (sitähän sato eilen n.10cm). Ihanaa tiistai iltaa kaikille.

p.s. tiesittehän että kun kuvaa napsauttaa hiirellä niin sen saa isommaksi :)

lav.








Kommentit

Suositut tekstit