Elossa ja onnellinen !

Heippa peipet! Mulla oli sitten(ki) kauhia kiire Oulussa etten ehtiny päivittelemään mitään,mihinkään :).En edes sitä ajastettua tekstiä tänne saanu, mutta nyt oon taas kotona ja aikaa kirjotella. Oulussa on myös aina se paha et sinne kun menee hoitamaan asioita niin sitten sitä yleensä löytää ittensä myös juomassa sitä "yhtä" joka muuttuu illan aikana yheksitoista (tai sadaksi yheksi ;) !  Oon tänään menossa töihin ja alotan tekemään siellä semmosta voimauttavan valokuvan prosessia yhen nuoren kans. Mua jännittää pikkasen, koska se on myös mulle semmonen asia missä haluan onnistua. Kannattaa tsekata sivut www.voimauttavavalokuva.net niin sieltä saa tietoa mistä tuossa on kyse.  Tänään alotan myös yhen toisen jutun, mistä kirjotan sitten myöhemmin :) . Ihanaa pääsiäissunnuntaita :)

(kuviakin tulossa kunhan saan ne koneelle...ja siis,mullahan on nyt uus ihana macbook pro käytössä, jee !)

Kommentit

Suositut tekstit