Detox testailu !

Meikäläinenhän tunnetusti innostuu aina sillon kun on kehonhuollosta kysymys :) Sillon ku lopetin röökinpolton niin innostus vaan maximoitu ja sillä tiellä ollaan. Eli kaikki jotka haluaa myydä mulle jotain jolla saa kehoon hyvän olon, niin oon tosi helppo kohde :) niin että ei muutaku sähköposti laulaan myyjät :) !

Oon ollut joskus aiemmin (eli siis sillon ku olin toooosi nuori) Yves Rocherin asiakas ja löysin tavallaan uudestaan koko puljun. Tykkään YR:n tuotteista koska ne on kasvipohjasia ja eläinkokeita ei ainakaan tietääkseni tämä lafka harjota. Selailin tarjontaa ja löysin tuon detoxkuurin vähän niinku vahingossa :)

Eli kuuri on yksinkertaisuudessaan sellainen, että sekoitat tuota tiivistettä 45ml litraan vettä ja juot sen sitten päivän aikana pois. Kuuri kestää siis 10 päivää. Mun mielestä tuo juoma oli ihan jees. Eli ei tarvi pitää nenästä kiinni kun tuota juo :) . Se maistuu mun mielestä ehkä pikkasen persikkajääteelle. Pakettiin kuulu myös tommonen perserasva eli kiinteyttävä selluliittigeeli :)

Erikseen ostin vielä tommosen kuorinnan, joka valmistaa ihoa tuolle geelille. Sanotaanko näin, että en oikeen usko noihin selluliittia poistaviin tuotteisiin ;) . Mutta orjallisesti joka toinen päivä kun kävin suihkussa niin kuorin ja lättäsin persuuksiin tuota geeliä. Pakko sanoa totuus, että ei sillä mitään vaikutusta siihen ollut että se selluliitti ois johonkin hävinny MUTTA iho oli ihanan tuntonen...kuorinta tekee aina ihmeitä iholle :)

Mutta tuohon juomaan...kyllä sillä jotain vaikutusta tais olla, koska mun leuka ja nenä alko "kukkimaan" viidennen detoxjuomapäivän jälkeen. Eli jotain se ilmeisesti puhdisti. En ollut kuurilla sen takia että laihtusin, niin painoa en ottanut ennen tai jälkeen kuurin. Kyllähän mulla oli puhdistautunut olo tuon kuurin jälkeen joten voin suositella tuota kaikille. Ei se ainakaan pahaa elimistölle tee :)


Kommentit

Suositut tekstit