Onnellisuusviikko :)

Keksin , että vietän tällä viikolla onnellisuusviikkoa. Etsin joka päivä jonkun pienen asian joka saa mut onnelliseksi. Teen merkitystä päivälle ("make it count" niinku Titanicissa Jack sanoo:). Mun mielestä ihmiset ressaa ihan liikaa, elää semmosessa kuplassa missä ei näe elämän tarkoitusta. Mikäs se minä olen arvostelemaan kenenkään tapaa elää, mutta liian usein oon nähny et joku tekee omasta elämästä vaikeeta ihan vaan siksi ettei osaa relata. Ihmiset nykyään haluaa olla "jotain", tytöt haluaa olla laihoja&isotissisiä, pitää olla mielettömän trendikkäässä työpaikassa ja tienata kuussa tonneja, pitää liikkua "oikeissa" paikoissa ja "oikeiden" ihmisten seurassa, unohtamatta trendivaatteita(joita pitää ostaa kaapit täyteen ja käyttää niitä vaan kerran päällä)...miksi sää et ole mitään jos oot siivooja? Tai jätteenkäsittelijä? Mulla on yks ystävä joka on onnellinen elämäänsä vaikka siivoaakin työkseen. Ei sen tarvi olla mitään ihmeellistä ja se on mun mielestä ihailtavaa ja siihen minäkin pyrin. Jokaisessa päivässä on jotain hyvää, uskon siihen. Uskon myös että jokaisessa ihmisessä on jotain hyvää (vaikka en tulisikaan sen kanssa toimeen). Aion tällä viikolla siis postata joka päivä jonkun mulle  onnellisen asian :) . Toivon, että saan tällä mun toiminnalla myös sulle jotain positiivista aikaan :)..tai vaikka saisin sut tuntemaan vähän onnellisuutta :).

p.s. edelleen kuitenkin mun läppäri on paskana niin joudun postaan nämä tulevat postaukset töistä mutta no worries...mihin tässä maailmassa on kiire :) ???

Kommentit

Suositut tekstit