Onnenhippu 3








Olin tännään ihan onnessaan ton mun pyöräni kanssa.Se oli "hieman" homehtunu talven aikana ja niinpä se piti pestä.Ja kyllä nyt kelepaa ajella.Ajattelin kesällä ajella aina sillon tällön töihin tuolla mun rakettipyörällä :) Mun työmatka on semmoset 17km ja ajattelin hieman hyötyliikkuilla (onko tuo suomen sana :) ?). Toinen onnellinen asia on tuo kuvassa näkyvä "hippiloimi" niinku sen nimesin kun sen näin.Se löyty Forssalaiselta kirppikseltä. Se on käsintehty, suomalainen tuote. Se on huovutettua villaa ja aivan superihana. Se on makian oranssi.Ja niskalapun väristä ja tekstistä voisin päätellä et se on tehty 70-80 luvun taitteessa. Ajatelkaa miten ennen on tehty kestäviä asioita :)!!!

Lähden huomenna junalla Ouluun. Meen sinne "hoitaan bisneksiä" ja vähän näkemään kavereita. Enemmän kuitenkin hoitaan bisnestä. Ja ajattelin juua sen kunniaksi pikkasen kuoharia että elämä on niin mukavaa :). Harjottelen tänään ajastetun postauksen tekoa, jospa se onnistuis ja tänne ilmestyis teksti jossain vaiheessa huomenna :).Ja nyt kun oon reissussa niin en usko et ehdin postaamaan...ellen sitten yritä iphonella postata (se ois jo ihan mieletön tekniikan osaaminen meikäläiseltä;). Lauantaina tai sunnuntaina sitten postaan. Ouluun lähtee kamera, flippi ja iphone niin eiköhän sieltä tuu materiaalia tännekin :).

Aurinkoista keskiviikkoa :)

piis.












Kommentit

Suositut tekstit