Terwe!

Tulin vaan sanomaan terwe ja vähän muutakin. On vähän huono päivä ja jotenki vaan vähän itkettää. Mun elämä on tällä hetkellä murroksessa ja mua välillä pelottaa mitä tuleva tuo. Oon kuitenkin valmiina vastaanottamaan uusia asioita mun elämään. Toivon ettei kauheesti "rytise". Sen tiedän, että oon vahva, oli tilanne mikä hyvänsä.MUTTA ystävän olkapää ei oo koskaan pahitteeksi. (vink vink)

Yöksi oon menossa töihin ja silleen. Teen postauksen mun Balin reissusta ja varmaan muutakin sanahelinää tiedossa.

Just kuuntelin uutiset ja oon järkyttyny siitä tsunamivarotuksesta joka on annettu Thaimaaseen ja Indonesiaan. Nyt ois taas yläkerran ukolla töitä !

Vaikka mulla onki paska päivä niin toivon että kenelläkään muulla ei oo. Toivon teidän päiväänne onnenhippuja :)

Kommentit

Suositut tekstit