ÄLÄ OSTA MITÄÄN- PÄIVÄ !!!

Osta osta osta...ihanan halpaa ! Nyt saat kolme tuotetta kahden hinnalla...vaikka et niitä tarvitsisikaan. 

Mua ärsyttää ostaa kaappeihin tavaraa jota käytän sitten ehkä joskus. Oon ennen ollut huoleton ostaja ja ostanut paljoa ajattelematta. Kunhan ostettava asia on ollut "jotain ihanaa" tai "kun se on niin söpö" niin se on päätynyt mun ostoskoriin. Nykyään ajattelen paljonkin, tarvitsenko v-a-r-m-a-s-t-i tuotetta mitä oon ostamassa. Nykyään ostan tosi vähän. Välillä mulle tulee "kohtauksia" ja saatan ostaa jotain turhaa ja sitten myöhemmin harmittaa :( !

Tänään on älä osta mitään-päivä. Tämä päivä on Luonto-Liiton keksimä päivä ja LL pyytää ihmisiä mietimäään kulutustapojaan sekä keksimään yhden päivän ajan jotain muuta tekemistä kuin ostelemista turhaa tavaraa !

Tänään on esim. tarjolla ilmaisia elokuvanäytöksiä ainakin Oulussa, Helsingissä ja Vaasassa. Kannatta tsekata oman kaupungin tarjonta tänään. Itse näin eilen Kampissa, että Fanta jakaa ilmaisia limsapulloja ihmisille siinä kampin keskipisteessä. Eli sieltä ainakin hakemaan ilmaista Fantaa :)

Jenkeissä tää päivä on hillitön ostelupäivä ja siellä tää päivä on nimeltään Black Friday. Siellä on kaupoissa ja nettikaupoissa ihan mielettömiä alennuksia ja ihmiset shoppaa siellä ku hullut :). Munsta on tosi hienoo et Luonto-Liitto on keksiny tälle jenkkiläiselle kulutushysteripäivälle tälläisen version.

Minä ainakin yritän olla tänään ostamatta mitään turhaa ! Mites sinä ?


Kommentit

Suositut tekstit