Just living is not enough... one must have sunshine, freedom, and a little flower.


Moikka taas hiljaiselon jälkeen. Oli pakko pitää taukoa, koska mun elämässä oli niin paljon kaikkee ja jostain oli pakko luopua. Luovuin sitten hetkeksi tästä blogista. Piti tlla se tännekin kertomaan, mutta en sitten ehtinyt ja lopuksi ajattelin, että kerron sen sitten kun palaan. Ja nyt oon palannut :).

Mun elämässä on taas tapahtunut asioita, hyviä kylläkin ja mun on pitänyt niillekin antaa aikaa. Oon opetellut sellasta rauhallisen letkeetä menoa eikä aina tarvi mennä eteenpäin ku joku höyrypää.


Mulla on huomenna se yamk:n pääsykoe ja oon lukenut niihin sellasia tutkimuksia syrjäytymisestä ja sen ehkäisystä. Mää niin toivon, että pääsisin opiskelemaan sinne. Se ois niin tärkeetä mulle. Huomanaamulla klo 8 pitää siis olla skarppina :) !


Oottelen jo, että tulis lunta. Siis vaikka en oo yhtään mikään talvi-ihminen niin silti oottelen et lumi peittäis maan. Viime vuonna se lumi tuli tänne Helsinkiin yhtenä päivänä...muistatteko marraskuun viimeisen päivän....sitä lunta tuli niin, että koko Helsinki meni sekaisin siitä! Muistan kun yritin päästä Munkkiniemestä kaupunkiin ja bussilla kesti 1h 05minuuttia se matka(normaalisti 15-20min) !!! Tänä aamunakin kun lähdin Herrasmieskoiran kans ulos niin tuolla vaan sato vettä ja oli pimeetä ja synkkää 
:(. Ja oon seonnu senkin verran päästä, että odotan myös joulua. En edes muista minä vuonna oisin odotellu joulua. Aion olla viikon Oulussa ja käydä myös Lapissa. Mää haluan nähdä mun kummityttöö kun on ollu niin ikävä! Ihanaa, siellä on sitten sitä lunta vaikka kuinka paljon (siis siellä Lapissa) :). Niin ja oon ostellu jo joululahjojakin :) !

Tässä tämmöinen pikapäivitys. Reseptejä ja muuta sälää on tulossa. Löysin tuolta mun kuvakansiosta myös kesältä kuvia ja ajattelin niitä(kin) julkaista täällä. Mulla on esim. mun reissu Turkkiin ihan jäänyt kertomatta :) !!!

Ihanaa alkavaa viikkoa :) ja toivotaan että saatais lunta tupaan :) !!!

-Sarppa

Kommentit

Suositut tekstit