Mun viikko :)

Koska oon nykyään niin huono kirjoittelija ja käytän tekosyynä mun kiireisyyttä niin tässä tällainen Instagrammikuvien sisällyttämä postaus mun viime viikosta :). 

Rakastan Clubburgeria. Carrols takaisin !!! Rakastan Kalliossa kahvitehtaan tuoksua, se tuo mulle mieleen lapsuuden Oulussa. Oulussa oli ennen karkkitehdas Merijal ja se päästeli aina kerran päivässä ihania karkkihajuja ilmoille. Karkki ja kahvi ei kyllä haise samalle mutta jotenki se kahvintuoksu muistuttaa mulle Merijalin tuoksua :)


Kävin jalkahoidossa California Nailsissa ja oli kyl ihana. Ainut asia mihin en ollut tyytyväinen oli se, että ne ei käytä jalkaporaa kun ne tekee sen jalkahoidon....mut on mun jalat kyl nätit ollu tuon hoidon jälkeen :)!



Ostin joululahjaksi yhdelle frendille kirjan kansallisjuomastamme Jallusta (ja aion liittää siihen vielä pullon tätä kuninkaallisten juomaa). 



Käytiin frendien kans viime sunnuntaina paistaan makkaraa metsässä. Voi, että se nuotiolla paistettu makkara maistuu hyvälle :) !!!


Ihailin tiistaiaamuna Myllypurossa aamuaurinkoa....olin menossa työjuttua sinnepäin hoitamaan ja oon sitä mieltä, että aina on aikaa ottaa ihania maisemakuvia kun niitä osuu kohdalle :) !


Myllypurossa odottelin myös työkaveria ja otin ajan kuluksi kuvia käytävässä...


Taidekuva käytävästä :)


Olin keskiviikon ja torstain koulutuksessa ja käytiin syömässä työfrendien kans "meksikolaista". Tää paikka on Kalliossa ja sijaitsee Käenkujan & Hämeentien risteyksessä...mutta en muista kyllä yhtään ravintolan nimee, mutta sieltä saa sushia ja meksikolaista. Mun mielestä kyllä hyvää meksikolaista ruokaa saa ainoastaan Meksikosta :) !!! Mut kannattaa käydä kokeilemassa tuolla ravintolassa burrito, se oli ihan jees :)


Ensi Linjalla nähty polkupyörienteline...


Munsta otettu Aurakuva...tästä aiheesta tulee enemmänkin juttua...!!!


Kolme muskettisoturia eli mää ja mun kaks työfrendiä matkalla yhteen tilaisuuteen Kaisaniemessä :)


Kotiin menossa perjantaina. Kaisaniemen metroasemalla on näyttely, jossa naiset kertovat kokemastaan henkisestä ja fyysisestä väkivallasta. Tämäkin on aihe, johon aion tarttua vielä paremmin joku kerta.



Ihanaa sunnuntaita. Mun sunnuntaihin kuuluu Ikeaa, kirppistelyä ja siivoamista :) !!!

Kommentit

Suositut tekstit